Календарно-тематичне планування 2 клас Російська мова

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з російської мови у 2 класі. (За підручником Самонова О., Горобець Ю. 2019 року)
Перегляд файлу

РОСІЙСЬКА МОВА

За підручником: Русский язык: учеб. для 2-го кл. заведений общ. сред. образования / Елена Самонова, Юлия Горобец. – Киев.: Генеза, 2019.

(1 година на тиждень, всього – 34 години)

Розподіл навчального часу

Зміст програми

Кількість годин

1

Тема 1. Повторення

1

2

Тема 2. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад

5

3

Тема 3. Звуки і букви. Приголосні звуки

13

4

Тема 4. Текст. Речення. Слова

15

 

Усього:

34

 

Календарне планування

 

уроку

Тема уроку

К-ть годин

Дата

Примітки

1 семестр

Тема 1. Повторення (1 год)

  1.  

Знайомство з підручником. Здрастуй, школо! Як поводити себе під час слухання.

1

 

 

Тема 2. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад (5 год)

  1.  

Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки

1

 

 

  1.  

Склад. Наголос. Наголошені та ненаголошені

голосні

1

 

 

  1.  

Діалог. Правила поведінки під час бесіди

1

 

 

  1.  

Інтернет. Комп’ютерні ігри. Буква «О». Букви «О», «А»

1

 

 

  1.  

Буква «Я». Правильно висловлюємося

1

 

 

Тема 3. Звуки і букви. Приголосні звуки (13 год)

  1.  

Дзвінкі та глухі приголосні. Тверді та м’які приголосні

1

 

 

  1.  

Звуки [г], [г´]

1

 

 

  1.  

Оглушення дзвінких приголосних звуків

1

 

 

  1.  

Поєднання «ПЯ», «МЯ», «БЯ», «ВЯ»

1

 

 

  1.  

Букви «Ч», «Щ». Поєднання «ЧА», «ЩА», «ЧУ», «ЩУ»

1

 

 

  1.  

Букви «И», «Ы», їх звукове значення

1

 

 

  1.  

Поєднання «ЖИ», «ШИ». Поєднання «ЦЫ», «ЦИ»

1

 

 

  1.  

Буква «Э», «Е», «Ё»

1

 

 

2 семестр

  1.  

Реклама. Складання діалогів

1

 

 

  1.  

Робота з книгою. Елементи книги. Поєднання «ЖЕ», «ШЕ», «ЦЕ»

1

 

 

  1.  

Поєднання «БЁ», «ПЁ», «МЁ», «ВЁ», «РЁ»

1

 

 

  1.  

Правопис слів із ненаголошеними голосними

1

 

 

  1.  

Буква «Ь». Буква «Ъ»

1

 

 

Тема 3. Текст. Речення. Слова (15 год)

  1.  

Алфавіт. Правила переносу слів. Списування тексту

1

 

 

  1.  

Зміст і заголовок тексту. Поділ тексту на частини. План

1

 

 

  1.  

Слухаємо текст, звіряємо із планом висловлювання

1

 

 

  1.  

Засоби поєднання речень у тексті. Усний переказ тексту

1

 

 

  1.  

Робота над змістом прочитаного тексту

1

 

 

  1.  

Медіатексти. Види речень за метою

 висловлювання. Звертання

1

 

 

  1.  

Виразне читання напам’ять

1

 

 

  1.  

Значення слова. Групи слів за значенням

1

 

 

  1.  

Слова – назви  предметів. Велика літера в іменах людей, кличках тварин, назв міст та сіл

1

 

 

  1.  

Слова – ознаки предметів, та слова, що позначають кількість

1

 

 

  1.  

Слова для позначення дії, місця і часу дії

1

 

 

  1.  

Слова, що служать для зв’язку слів у реченні.

Тематичні групи слів.

1

 

 

  1.  

Складаємо усне висловлювання. Письмове

висловлювання

1

 

 

  1.  

Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням

1

 

 

  1.  

Складання діалогів. Написання твору. Повторення вивченого у 2-гому класі

1

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лаушкіна Світлана Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ступак Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кролівець Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 вересня 2019
Переглядів
5002
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку