Календарно-тематичне планування. Образотворче мистецтво. 3 клас ІІ семестр НУШ

Про матеріал
Пропоную календарно - тематичне планування з образотворчого мистецтва до підручника "Мистецтво" авторів Л. Малол, О. Гайдамака, О. Колотило 3 клас, 2 семестр, НУШ. За типовою освітньою програмою Р. Шияна
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво 3 клас ІІ семестр (за підручником Л.Масол)

Тема уроку

Характеристика результатів навчання

Сторінки підручника

Дата

1.

Мандрівка у світ фантастики.

Перегляд: малювання робота-художника. Зображення робота  з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.56-57)

 

2.

Мандрівка у світ фантастики

(продовження)

Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» 

(гуаш, кольорові олівці, гуаш) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.60-61)

 

3.

Чарівні дива. 

Зображення  крижаного палацу Снігової

Королеви (техніки за вибором) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.64-65)

 

4.

Чарівні дива.(продовження).

Архітектура. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.68-69)

 

5.

У світі реального  та уявного.

Картини М. Приймаченко . Контрастні

кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.72-73)

 

6.

У світі реального  та уявного Стилізація. Створення  іграшки фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.76-77)

 

7.

Картинки з виставки.

Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент) Зображення або ліплення фантастичного персонажу з мультфільму, який найбільше сподобався 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.80-81)

 

8.

Картинки з виставки(продовження.). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного  натюрморту (гуаш) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.84-85)

 

9.

Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.88-89)

 

10.

Політ фантазії.

Відтінки кольору. Зображення

фантастичного космічного пейзажу (гуаш) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.92-93)

 

 

11.

Гумор у мистецтві.

Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.96-97)

 

12.

Гумор у мистецтві(продовження)

Комікс. Створення коміксу до пісні  «Грицю,

Грицю до роботи»  

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.100-101)

 

13.

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька- мотанка . Зображення ляльки ЛОЛсюрпризу (кольорові олівці, фломастери)  

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.104-105)

 

14.

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві(продовження).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.108-109)

 

15.

Мистецька подорож до Європи.

Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.113-114)

 

16.

Мистецька подорож до Європи

(продовження)

Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» . Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) 

Створює художні образи різними способами МИО1. Сприймає, інтерпретує твори мистецтва МИО2.Самовиражається через художньо-творчу діяльність МИО3

(с.116-117)

 

17.

Перевір свої досягнення. Завдання

Барвика 

Узагальнення і систематизація  знань учнів 

 

(с.116-117)

 

18.

Узагальнення знань і вмінь учнів. Підсумок за рік

 

 

 

19.

Резервний урок

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тимощук Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
12 січня 2021
Переглядів
4197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку