УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
9 КЛАС
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української літератури. 8-9 класи / Програму підготували М.П.Бондар, Н.В.Левчик, Р.В.Мовчан, В.І.Цимбалюк, М.М.Сулима; за редакцією Р.В.Мовчан. – відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. (№ 1392). Програму оновлено відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України №52 від 13.01.2017р. та № 201 від 10.02. 2017р.
4 год на тиждень (140 годин на рік)
І семестр – 61 год., ІІ семестр – 79 год.
Форми контролю |
І семестр |
II семестр |
||
К-сть год |
Дата |
К-сть год |
Дата |
|
РМ |
4 |
|
4 |
|
Уроки позакласного читання |
4 |
|
4 |
|
Література рідного краю |
2 |
|
2 |
|
Контрольні письмові твори (класні) |
1 |
|
1 |
|
ТО |
4 |
|
5 |
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
|
І семестр |
|
|
|
Вступ. Усна народна творчість |
||||
1 |
Роль і місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Творча індивідуальність митця. |
|
|
|
2 |
Початки художньої творчості народу (народна обрядовість). Специфіка фольклору як усної народної творчості, його роль у житті народу, у збагаченні національної літератури. |
|
|
|
3 |
Весілля − один із провідних жанрів родинно-обрядової творчості. Основні етапи весілля та їхній пісенний супровід. Весільні пісні: «До бору, дружечки, до бору…», «А брат сестрицю та й розплітає…», «Розвий, сосно, сімсот квіток…», «Летять галочки у три рядочки…», «Ой матінко, та не лай мене…», «Горіла сосна, палала…» (на вибір). |
|
|
|
4 |
Процес виникнення фольклору. Багатство і розмаїття українського фольклору. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях «Місяць на небі, зіроньки сяють», «Цвіте терен, цвіте терен». |
|
НП |
|
5 |
Види родинно-побутових пісень. ТЛ: народна пісня Художньо-поетичні засоби та традиційна символіка в родинно-побутових піснях «Сонце низенько, вечір близенько», «Ой під вишнею, під черешнею». |
|
||
6 |
Українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить». Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої. Класифікація балад. ТЛ: балада |
|
||
7 |
Художня майстерність. Прийом метаморфози (перетворення людини в рослину) у баладі «Ой чиє ж то жито…». |
|
||
8 |
Значення давньої культурної спадщини свого народу для майбутніх поколінь. |
|
|
|
9 |
РЗМ№1 Дискусія на тему: «Світове значення української народної творчості» |
|
РЗМ |
|
10 |
ЛРК №1. Родинно-побутові пісні та балади рідного краю. |
|
ЛРК |
|
11 |
Контрольна робота №1. Комбіновані завдання або твір. |
|
ТО №1 |
|
|
Давня література |
|
|
|
12 |
Українська середньовічна література ХІ–ХV ст. Розвиток писемності після хрещення Руси-України (988 р.). Найдавніші рукописні книги Київської Русі Остромирове Євангеліє, Ізборник Святослава. |
|
|
|
13 |
Перекладна література. Біблія як святе письмо й художній текст. Легенди про Вавилонську вежу, про Мойсея. |
|
|
|
14 |
Притча про блудного сина. Українські переклади Біблії (П. Куліш, І. Пулюй, І.Нечуй-Левицький, І. Огієнко, І. Хоменко). |
|
|
|
15 |
Притча про сіяча. Використання біблійних тем, сюжетів, мотивів, образів у світовій та українській літературах. |
|
|
|
16 |
РЗМ №2. Есе про метафоричний, алегоричний зміст Біблії (на прикладі вивчених притч, легенд). |
|
РЗМ |
|
17 |
Літописи як історико-художні твори. Літопис Руський («Повість временних літ», «Київський літопис», «Галицько-Волинський літопис»). Нестор Літописець. |
|
|
|
18 |
«Києво-Печерський Патерик» як пам’ятка житійної літератури. «Поученьє Володимира Мономаха». «Слово про закон і благодать» Іларіона – зразок ораторської прози. |
|
|
|
19 |
«Слово про похід Ігорів» – давньоруська пам'ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична основа твору. Переклади й переспіви. Авторство. |
|
|
|
20 |
Особливості композиції та стилістичних засобів. Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. |
|
|
|
21 |
Символічно-міфологічні образи та їхнє значення. Фольклорні мотиви. Роль пейзажу в розгортанні сюжету. Поетичність образу Ярославни. |
|
|
|
22 |
Українська література доби Ренесансу і Бароко. Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Іван Вишенський, Іван Величковський, Дмитро Туптало, Семен Климовський, Феофан Прокопович – видатні діячі української культури. |
|
|
|
23 |
Історично-мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи (Самовидця, Г. Грабянки, С. Величка) та «Історію русів». Давня українська драматургія (шкільна драма, інтермедія). Вертеп як вид лялькового театрального дійства. |
|
|
|
24 |
Г. Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Філософські трактати. «De libertate». Біблійна основа творчості. |
|
НП |
|
25 |
Вчення про самопізнання та «сродну працю». «Бджола та шершень». Повчальний характер і художні особливості притч збірки «Байки харківські». |
|
|
|
26 |
Ритмомелодика творів Г. Сковороди. «Всякому місту звичай і права» |
|
НП |
|
27 |
ПЧ №1. Історична проза (за вибором учнів). |
|
ПЧ |
|
28 |
Контрольна робота №2. Комбіновані завдання або тести. |
|
ТО №2 |
|
|
Нова українська література |
|
|
|
29 |
Суспільно-історичні, культурні обставини. Літературний процес наприкінці ХVIII ст. – першої половини ХІХ ст. Основні художні напрями. Бурлескна стильова течія. ТЛ: травестія, бурлеск |
|
|
|
30 |
Іван Котляревський. Творчість письменника – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. «Енеїда». Історія появи твору. |
|
|
|
31-32 |
Історія появи поеми «Енеїда». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію. Бурлескний гумор, народна українська мова. |
|
НП |
|
33 |
Утвердження народної моралі (картини пекла). Втілення в образах поеми волелюбних прагнень українського народу, його високих моральних якостей. |
|
|
|
34 |
Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея. |
|
|
|
35 |
«Енеїда» як енциклопедія українських звичаїв, побуту, обрядів. Особливості жанру. |
|
|
|
36 |
Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії. Довготривале сценічне життя твору. |
|
|
|
37 |
Торжество народної етики. Наталка як уособлення кращих рис української жінки. Показ моральної вищості представників трудового народу (Петра, Миколи, Терпилихи) над представниками вищих верств суспільства (Виборним, Возним). |
|
|
|
38 |
Драматургічна майстерність автора. Роль пісні у творі. |
|
|
|
39 |
«Москаль-чарівник» (уривки). Т.Шевченко про значення творчості І.Котляревського в українській літературі. |
|
|
|
40 |
РЗМ №3. Письмове висловлювання на тему, пов’язану із творчістю І. Котляревського. |
|
РЗМ |
|
41 |
Г. Квітка-Основ’яненко – батько української прози, один із перших «творців людської повісті». «Маруся» як демонстрація спромог українського прозового слова, перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму. |
|
|
|
42 |
Художнє розкриття традиційних народних моральних уявлень у повісті «Маруся». Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло твору. |
|
|
|
43 |
Головні персонажі твору – уособлення високих морально-етичних якостей простої людини. Ідейно-художні особливості романтизму. Поглиблення бачення розбіжностей між ідеалом і дійсністю. |
|
|
|
44 |
Композиція повісті. Трагічний злам усталеного ходу подій як нагадування про стихійний плин людського життя. |
|
|
|
45 |
Оповідання «Салдацький патрет» як зразок бурлескно-реалістичних творів письменника. Природа сміху в оповіданні: гумористичне зображення оточення і самого маляра. Підтекст твору. |
|
|
|
46 |
ПЧ №2. Г. Квітка-Основ’яненко. «Конотопська відьма». |
|
ПЧ |
|
47 |
Контрольна робота №3. Комбіновані завдання або тести. |
|
ТО №3 |
|
48 |
Ідейно-художні особливості романтизму. Зв’язок із ідеями Просвітництва, з національним рухом. Осередки романтичного руху, «Руська трійця». Поети-романтики (Л.Боровиковський, А.Метлинський, В. Забіла, М. Петренко, О.Афанасьєв-Чужбинський). |
|
|
|
49 |
Петро Гулак-Артемовський − перший байкар-класик української літератури. Започаткування байки-казки («Пан та Собака»). Собака як алегоричний, узагальнюючий образ. Оспівування прагнення людини до волі (байка-мініатюра «Дві пташки в клітці»). |
|
|
|
50 |
Балада «Рибалка» П. Гулака-Артемовського (мотив сильнішого за людину потягу, уособленого в образі русалки). |
|
|
|
51 |
Засоби романтичного зображення («Соловейко» М. Костомарова). Приховане порівняння: соловейко і «співець»-поет. Відгук співу в романтично настроєній душі. |
|
|
|
52 |
Євген Гребінка. Збірка байок «Малоросійські приказки». Педагогічна і видавнича діяльність, участь у викупі Т. Шевченка з кріпацтва. Байка «Ведмежий суд». Вірш «Човен». Образ небезпечної морської плавби як уособлення життєвого шляху людини. |
|
|
|
53 |
Маркіян Шашкевич – основоположник нової української літератури на західноукраїнських землях. Фольклорні мотиви у його поезії («Веснівка»), змалювання краси природи, образотворчі засоби поезії. |
|
|
|
54 |
Микола Гоголь. Творчість М.Гоголя, уродженця України, російського письменника, її місце на порубіжжі культур двох народів. Вираження глибини національного духу. |
|
|
|
55 |
Повість «Тарас Бульба». Сюжет твору як узагальнення й символізація драматичної історії України. |
|
|
|
56 |
Внутрішній епічний розмах твору; піднесено-героїчний образ головного героя. |
|
|
|
57 |
РЗМ №4. Колізія морального і національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Есе. |
|
РЗМ |
|
58 |
Контрольна робота №4. Комбіновані завдання або твір. |
|
ТО №4 |
|
59 |
ПЧ №3. Марина Павленко. «Моя класнюча дівчинка». |
|
ПЧ |
|
60 |
ПЧ №4. А. Бачинський. «140 децибелів тиші». |
|
ПЧ |
|
61 |
ЛРК №2. Історичні твори (мотиви) письменників рідного краю. Підсумки І семестру. |
|
ЛРК |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
|
|
Творчість Тараса Шевченка |
|
|
|
62 |
Тарас Шевченко Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Його винятково велике значення. |
|
|
|
63 |
Життєвий і творчий шлях письменника (узагальнювальне повторення), основні періоди творчості. |
|
|
|
64 |
Рання творчість. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів («Причинна», «Думи мої…»). Засоби художньої виразності, ліричні відступи, багатство звукової організації вірша, його мелодійність, народні образи-символи. |
|
|
|
65 |
Умовність у баладі «Причинна», тривога за жіночу долю, висока художня майстерність. |
|
|
|
66 |
Вісь неперервності історичного часу («До Основ’яненка»). ТЛ: послання. |
|
|
|
67 |
Історична тема («Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки») (огляд). |
|
|
|
68 |
Поезія періоду «трьох літ». Особливості цього періоду творчості Т. Шевченка. Найвідоміші вірші («Три літа», «Заповіт», «Минають дні, минають ночі…»). Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. |
|
НП |
|
69 |
Композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення. Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Сатиричний пафос поеми, його спрямування. ТЛ: гротеск, контраст, умовність. |
|
|
|
70 |
РЗМ №5. Дискусія щодо розуміння конструктивних засад, на яких ґрунтується “комедія”: рух у напрямку до демократичного устрою, національного визволення, вільного розвитку особистості. Висловлення власної позиції щодо ідеї твору. |
|
РЗМ |
|
71 |
Національна проблематика періоду «трьох літ». «Кавказ». Національна проблематика в поемі. Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно-визвольної боротьби. |
|
НП |
|
72 |
Узагальнена ідея поеми − неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн. Художня майстерність автора. |
|
|
|
73 |
Епізод культурної історії (проведення археологічних розкопок російськими вченими із залученням наглядачів-поліцейських), що став поштовхом до написання містерії «Великий льох». Його образне переосмислення. Символічний смисл образів. |
|
|
|
74 |
«Стоїть в селі Суботові...». Художня оцінка діяльності Богдана Хмельницького (зокрема, «возз’єднання» України з Росією 1654 р.). Зв’язок із «Великим льохом». |
|
|
|
75 |
Посланіє «І мертвим, і живим, і ненарожденним...». Продовження теми «землячків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості. |
|
НП |
|
76 |
Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо). |
|
|
|
77 |
Контрольна робота №5. Комбіновані завдання. |
|
ТО №5 |
|
78 |
Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка. «Вічна» тема матері й сина. Еволюція жіночого образу в поезії Шевченка. Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний («Катерина»), реалістично-побутовий («Наймичка», «Сон»), символічно-узагальнений («Марія»). |
|
|
|
79 |
Поема «Катерина». Художнє відтворення конфлікту між щирим і природним почуттям, прагненням Катерини до щастя й жорстокими умовами тогочасного життя. |
|
|
|
80 |
Ліричні відступи в поемі, роль пейзажу. |
|
|
|
81 |
Поема «Наймичка». Трагедія жінки з соціальних низів; боротьба за своє материнство. |
|
|
|
82 |
Людина з народу. Гуманістичний пафос поеми, поетичний опис звершення циклу її життя. |
|
|
|
83 |
Поезія «Сон» («На панщині пшеницю жала…»). Пристрасна мрія матері про гідне життя своєї дитини; невибагливість народних уявлень про щастя. Пафос творів Шевченка про жіночу долю, їхній наскрізний ліризм. |
|
|
|
84 |
РЗМ №6. Контрольний твір про вічну проблему жіночого щастя (за вивч. творами.) |
|
РЗМ, КТ |
|
85 |
Особистісна лірика Т. Шевченка періоду арешту, заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя самотність поета («І виріс я на чужині…», «Самому чудно. А де ж дітись?..»). |
|
|
|
86 |
Ностальгія за ідилією родинного життя, високе філософське призначення життя людини на землі. («Росли укупочці, зросли…», «N. N.» («Сонце заходить, гори чорніють…»), «І досі сниться: під горою…»). |
|
|
|
87 |
Підбиття підсумків чесно прожитого життя («Один у другого питаєм…»). |
|
|
|
88 |
«Доля». Медитаційний характер лірики. Образотворчі засоби. Майстерність змалювання поетом станів природи. Тонке нюансування настроїв людини. ТЛ: ліричний герой (поглиблено), лірична медитація. |
|
НП |
|
89 |
Біблія в житті Т. Шевченка. Цикл «Давидові псалми». Осмислення поетом Бога, норм християнської моралі крізь біблійні тексти («Блаженний муж на лукаву…»). ТЛ: псалом. |
|
|
|
90 |
Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Ідеал життя згідно «закону Господнього». Світле пророцтво поета («Ісая. Глава 35»). Вираження мрій поета про вільне й щасливе життя в Україні. |
|
|
|
91 |
Світова велич українського поета Огляд вивченої поетичної спадщини Т. Шевченка і його міркувань із «Щоденника», прози, драматургії, образів його малярства. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. |
|
|
|
92 |
Шевченко та історичний поступ України. Вшанування пам’яті поета в Україні й за кордоном. |
|
|
|
93 |
ПЧ №5. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля». |
|
ПЧ |
|
94 |
ЛРК №3 Виразне читання улюблених поезій Т. Шевченка |
|
ЛРК |
|
95 |
Контрольна робота №6. Комбіновані завдання. |
|
ТО №6 |
|
|
Творчість Пантелеймона Куліша і Марка Вовчка |
|
|
|
96 |
Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач («Біблія», твори В. Шекспіра, Дж. Байрона, Ф. Шиллера), автор підручників для школи, українського правопису («кулішівка»). Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». |
|
|
|
97 |
Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації. «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман. |
|
|
|
98 |
Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. |
|
|
|
99 |
Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Символи роману. |
|
|
|
100 |
Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Фольклорно-етнографічний матеріал у творі. Оцінка роману Т. Шевченком. |
|
|
|
101 |
РЗМ №7. Написання листа герою твору «Чорна рада» |
|
РЗМ |
|
102 |
Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). Збірка «Народні оповідання», продовження в ній шевченківських традицій (оповідання «Козачка», «Два сини», «Максим Гримач» та ін.). |
|
|
|
103 |
Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Сюжет твору. |
|
|
|
104 |
Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. |
|
|
|
105 |
Образи персонажів — людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. |
|
|
|
106 |
РЗМ №8. Складання письмової характеристики головної героїні з опорою на аналіз проблематики повісті. |
|
РЗМ |
|
107 |
ПЧ №6. Оксана Лущевська. «Інший дім». |
|
ПЧ |
|
108 |
Контрольна робота №7. Комбіновані завдання або тести. |
|
ТО №7 |
|
|
Українська поезія другої половини ХІХ ст. |
|
|
|
109 |
Відомі поети (Степан Руданський, Леонід Глібов, Яків Щоголів, Іван Манжура, Юрій Федькович, Михайло Старицький, Володимир Самійленко, Борис Грінченко). |
|
|
|
110 |
Страдницький життєвий шлях і творчість Павла Грабовського, революціонера-народника, борця за українську справу. Оптимістичні мотиви у творчості поета-засланця («Надія»). Зразок громадянської лірики («Справжні герої»). |
|
|
|
111 |
Дружні взаємини з Надією Сигидою, її образ у поезії «До Н. К. С.». |
|
|
|
112 |
Михайло Старицький – драматург, поет, прозаїк, театральний діяч. «Не захвати солодкого зомління…» (із циклу «Монологи про кохання»). Духовне начало в коханні. Поетичні засоби (пейзаж, фантастичні мотиви) для вираження почуття. |
|
|
|
113 |
Володимир Самійленко. «Не вмре поезія». Значення мистецтва, літератури в житті народу, ідея їх незнищенності. |
|
|
|
114 |
Юрій Федькович – поет, прозаїк, перекладач, перший буковинський письменник-демократ. Вплив на його поезію творчості Т. Шевченка. |
|
|
|
115 |
Балада «Добуш». Образ Добуша (Довбуша) у творчості письменника, у фольклорних легендах, його стосунок до історичної постаті народного месника XVIII ст. Казкові риси у зображенні героя, зосередження поетичного викладу на вирішальному моменті його долі. |
|
|
|
116 |
«Сокільська княгиня». Розвиток культивованого в європейській поезії мотиву зачарованості вродою. Майстерність непрямого зображення (загибель героя), виразність пейзажного малюнка. |
|
|
|
117 |
Федькович і німецькомовна поезія. «Стрілець» - твір за мотивами Ф. Шиллера. Символіка «долу» та «гір», фантастичного образу гірської цариці. Протиставлення природи та цивілізації, вільного життя і буденної корисливості. |
|
|
|
118 |
ПЧ №7. Оповідання зі збірки О. Забужко «Сестро, сестро». |
|
ПЧ |
|
119 |
Контрольна робота №7. Комбіновані завдання. |
|
ТО №8 |
|
|
Українська проза другої половини ХІХ ст. |
|
|
|
120 |
Загальний огляд розвитку української прози другої половини ХІХ ст. Удосконалення реалістичних традицій. Основні літературні постаті. |
|
|
|
121 |
Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко). Її загальна характеристика. |
|
|
|
122 |
«Кайдашева сім’я» (оглядово, уривки) – соціально-побутова повість-хроніка. Гумористичний ракурс зображення та необхідність його врахування при інтерпретації повісті. |
|
|
|
123 |
Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні характери в повісті. Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. |
|
|
|
124 |
Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. |
|
|
|
125 |
РЗМ №9. Есе на тему «Сміх крізь сльози у повісті «Кайдашева сім’я»». |
|
РЗМ |
|
|
Творчі |
|
|
|
126 |
Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Життя і творчість митця. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Основні книги і праці. |
|
|
|
127 |
Франко-перекладач. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної свідомості. |
|
|
|
128 |
«Каменярі». Зв’язок твору з подвижницькою діяльністю І.Франка в розбудові української культури, піднесенні освітнього рівня народу. Алегоричний образ каменярів. Художні засоби поезії. Віршовий розмір. |
|
|
|
129 |
І. Франко Збірка «Зів’яле листя» Поезія «Чого являєшся мені» |
|
НП |
|
130 |
«Ой ти, дівчино, з горіха зерня». Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання. |
|
|
|
131 |
Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, збереження історичної пам’яті. Пролог до поеми − заповіт українському народові. |
|
НП |
|
132 |
«К.П.». Збірка «З вершин і низин», цикл «Знайомим і незнайомим». Факти із життя поета, піднесені до художнього узагальнення. Франків ідеал поєднання краси і духовного багатства, вимога духовного зростання особистості. |
|
|
|
133 |
Творчість І.Франка в музиці. Франко і світова література. |
|
|
|
134 |
ПЧ №8. Поезії Олесі Мамчич, Мар’яни Савки, Оксани Забужко. |
|
ПЧ |
|
135 |
Контрольна робота №8. Комбіновані завдання або твір |
|
ТО |
|
136 |
ЛРК №4. Ознайомлення з творами письменників-земляків. |
|
ЛРК |
|
137 |
Проведення диспуту про твори, що вивчалися упродовж року й найбільше запам’яталися. |
|
|
|
138 |
Повторення відомостей з теорії літератури |
|
|
|
139 |
Узагальнення вивченого у 9 класі |
|
|
|
140 |
Підсумковий урок |
|
|
|