Дизайн та технології 2 семестр 2022-23 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
17 |
17.01 |
Дистанційне навчання. Створення орнаменту з різних матеріалів. Практична робота. " Пташки взимку ". На 24 січня: Підготувати природні матеріали.
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Самостійно з певною допомогою АВ та мами, рекомендацій вчителя) добирав матеріали для виготовлення виробу. Називає властивості картону та паперу, знає засоби праці; розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ, мами з різноманітного матеріалу. Створював орнамент з допомогою АВ, мами, старшої сестри. |
18 |
24.01 |
Дистанційне навчання. Створення мозаїки. Практична робота. "Зимова казка". На 31 січня: Підготувати необхідні матеріали
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Має елементарні поняття про основні геометричні форми, що викладаються в мозаїку; Робив мозаїку з різних матеріалів разом з вчителем, АВ, мами. Намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; користується клеєм. |
19 |
31.01 |
Дистанційне навчання. Комбінування матеріалів. Практична робота. " Біла сова". На 7 лютого: Підготувати матеріали та інструменти. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає разом з вчителем картон за шаблоном та ріже ножицями по лініях розмітки; уміє на дотик визначити, з якого матеріалу виготовлений той чи інший виріб. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, дорослого; виготовляє елементарні вироби разом з вчителем, АВ, мами з різноманітного матеріалу. Комбінував матеріали в виріб «Біла сова» з допомогою АВ, мами, старшої сестри. |
20 |
07.02 |
Дистанційне навчання. Створення орнаменту з різних матеріалів. "Морозиво-ріжок". На 14 лютого: Підготувати матеріали і інструменти. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Групує предмети з допомогою дорослого за формою; уміє співвідносити предмети з їх зображенням; уміє складати з плоских форм предметне зображення, з допомогою створює аплікації і малюнки за завданням педагога; з допомогою вчителя АВ, мами і старшої сестри виготовляє моделі геометричних фігур із складових частин за зразком. Намагається різати ножицями по лінії розмітки. Користується клеєм з допомогою. |
21 |
14.02 |
Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів технікою орігамі. Практична робота. "Восьминіг та рибки". На 21 лютого: Підготуватися до практичної роботи. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. |
22 |
21.02 |
Дистанційне навчання. Виготовлення виробів об'ємної форми. Практична робота. "Жабенятко". На 28 лютого: Підготувати матеріали. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. |
23 |
28.02 |
Дистанційне навчання. Практична робота. "День і ніч". На 7 березня: Підготувати необхідні матеріали. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами. |
24 |
07.03 |
Дистанційне навчання. Побутове самообслуговування. Практична робота: як красиво скласти серветку. На 14 березня: Підготувати матеріали
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомлений з правилами побутового самообслуговування. Вчився з допомогою мами, вчителя, АВ красиво складати серветку. |
25 |
14.03 |
Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів технікою орігамі. На 21 березня: Підготувати необхідні матеріали |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. |
26 |
21.03 |
Дистанційне навчання. Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми. Практична робота. Піаніно. На 4 квітня: Підготувати матеріали |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами. |
27 |
04.04 |
Дистанційне навчання. Виготовлення об'ємних виробів. Практична робота. "Кульбабки". На 11 квітня: Підготувати матеріали. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки з допомогою вчителя, АВ, мами за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами. |
28 |
11.04 |
Дистанційне навчання. Декорування виробів. Орнамент. Практична робота. "Подарунок до Великодня". На 18 квітня: Підготуватися до практичної роботи. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Самостійно вибирає кольори паперу та їх відтінки залежно від змісту зображення. З допомогою вчителя, АВ, мами визначає структуру візерунка (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин. Дотримується певної послідовності дій під час викладання та склеювання візерунка з геометричних та рослинних елементів у прямокутнику та квадраті. Уміє з допомогою дорослого користуватися осьовими лініями. З допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри визначає послідовність роботи під час малювання.
|
29 |
18.04 |
Дистанційне навчання. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Практична робота. "Курчатко з сюрпризом" На 25 квітня: Підготувати матеріали |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. |
30 |
25.04 |
Дистанційне навчання. Виготовлення виробів технікою орігамі На 2 травня: Підготувати необхідні матеріали |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. Зробили літачок |
31 |
02.05 |
Дистанційне навчання. Декорування виробів. Практична робота. Виготовлення рамочки. На 9 травня: Підготувати матеріали
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розуміє призначення декорування – для краси. Розмічає папір і картон, кольоровий папір, серветки, нитки з допомогою вчителя, АВ, мами за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами. |
32 |
09.05 |
Дистанційне навчання. Макетні матеріали. Виготовлення предметів з дроту та бісеру. Практична робота. "Сердечко" На 16 травня: Підготуватися до роботи
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Ознайомився з призначенням і властивостями гнучкого м’якого і цупкого дроту та бісеру. Вміє вирівнювати, згинати, скручувати дріт ( з певною допомогою дорослого). Ознайомлений з правилами техніки безпеки під час роботи з дротом. Працює з допомогою вчителя, АВ, мами. |
33 |
16.05 |
Дистанційне навчання. Практична робота. "Брелок-смайлик" На 23 травня: Підготувати необхідні матеріали. |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон, кольоровий папір, з допомогою вчителя, АВ, мами за малюнками. Розрізняє предмети, матеріали та їх призначення за запитаннями вчителя, АВ; намагається різати ножицями по лінії розмітки; виготовляє вироби із паперу за наочною опорою та допомогою вчителя, АВ, мами.
|
34 |
23.05 |
Дистанційне навчання. Практична робота. Незвичайна фотосесія. На 30 травня: Підготувати матеріали |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER Розмічає папір і картон з допомогою вчителя, АВ, мами, старшої сестри за зразком. Має загальні уявлення про виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називає інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; самостійно не вміє створювати об’ємні вироби технікою орігамі, працює з допомогою АВ, вчителя, мами, старшого родича. |
35 |
30.05 |
Дистанційне навчання. Властивості пластичних матеріалів. Практична робота. "Рудий клоун Бім" На 30 травня:
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER
З допомогою вчителя, АВ, мами визначає послідовність роботи під час роботи з пластиліном. Розміщує декоративні елементи в колі на осьових лініях (діаметрах), у центрі й по краях. Робить самостійно окремі елементи клоуна. Виконує завдання за зразком. |