Мета кейс-методу – поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. Акцент робиться на самостійному навчання учнів на основі колективних зусиль. Роль вчителя зводиться до спостереження і управління дискусією, роботою учнів Вдало суміщає навчальну, аналітичну і виховну діяльність. Цінність кейс-методу
1. Серед запропонованих рисунків виберіть ті, що відповідають вашій темі. 2. Поясніть специфіку кожного вибраного елемента (кожного рисунка). 3. Виберіть серед переліку запропонованих завдань ті , що відповідають темі. 4. Розв’яжіть вибрані задачі. 5. Представте результати роботи (участь беруть усі члени групи). Завдання для груп
1) Скласти рівняння дотичної до графіка функції f(x)= x2 - 2x в точці х0 = 3.4) Знайти, в якій точці графіка функції y= дотична нахилена до осі абсцис під кутом .9) До кривої проведено дотичну під кутом π-arctg 0,5 до додатного напрямку осі абсцис. При якому значення а абсциса точки дотику дорівнює 10?12) Скласти рівняння дотичної до графіка функції f(x)= x2- 3х + 5 ,яка паралельна прямій y=3x+2. Група №1 Завдання 1,4,9,12
3)Залежність добового удою У в літрах від віку корів Х в рках визначається рівнянням У (х) = - 9,3 + 6,86 х - 0, 49х2, де х > 2. Знайдіть вік дійних корів, при якому добовий удій буде найбільшим.7)Огорожею довжиною 6 метрів потрібно із трьох сторін обгородити прилеглу до будинку ділянку прямокутної форми, щоб площа її булла максимальною. Знайти ширину і довжину ділянки.10. Знайти найбільше та найменше значення функцій: а) y= (1-x2)(x-1) x є [0;2] ; б) y= x2e2x x є [-2;1] ; в) y = x є [-3;0] .11. Концентрація ліків у крові хворого через t секунд після ін’єкції задається . Знайти максимальну концентрацію і час , коли вона досягається. Група №3 Завдання 3,7,10,11