Конспект уроку образотворчого мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Л. Масол, О. Просіна» Урок №19. Театральна афіша повідомляє Афіша - різновид друкованої

Про матеріал
Урок №19. Театральна афіша повідомляє. Афіша - різновид друкованої графіки (плакату). Композиція, шрифти, кольорова гама афіші. Грим: живописний і об’ємний. Сприймання: зразки театральних афіш, зокрема до спектаклів про барона Мюнхгаузена. Фото аквагриму. Перетворення смайликів на театральних персонажів — веселого Арлекіна і сумного П’єро (фломастери). Мета: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв; розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації; розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу; формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті. Обладнання: мультимедійний комплект, фломастери.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок №19. Театральна афіша повідомляє. Афіша - різновид друкованої графіки (плакату). Композиція, шрифти, кольорова гама афіші. Грим: живописний і об’ємний

Номер слайду 2

Пролунав дзвінок веселий. Всі готові Все готово? Ми не відпочиваємо, Ми працювати починаємо.

Номер слайду 3

Мета уроку:  виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв; розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації; розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу; формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті...

Номер слайду 4

Поміркуйте. Де можна знайти інформацію про репертуар театрів.?

Номер слайду 5

Ви, як і багато інших людей сучасності, вірогідно, скажете: в Інтернеті! Проте так було не завжди. Раніше театр починався з афіши , яку створював художник. Слово вчителя

Номер слайду 6

Задово до початку вистави з афіші ми можемо отримати основну інформацію про твір і його автора. В ній також зазвичай повідомляється назва і адреса театру, дата і час вистави. Слово вчителя

Номер слайду 7

3 афіші, а е детальніше в програмки або буклету, ми можемо дізнатися про всіх, хто готував спектакль: режисера, художника-постановника, композитора, звукорежисера, дійових осіб і виконавців акторів і акторок. Слово вчителя

Номер слайду 8

Як і будь-який твір друкованої графіки, афіші створюються художниками, а тиражуються у друкарні. Слово вчителя

Номер слайду 9

Афіша, програмка і буклет, які зазвичай тарно ілюстровані, - це своєрідні путівники по театру. Слово вчителя

Номер слайду 10

Афіша - це різновид мистецтва плаката. Вона покликана привертати увагу глядача 1 бути зрозумілою з великої відстані. Які ж прийоми допоможуть художникові швидко і доступно донести інформацію до глядача. Слово вчителя

Номер слайду 11

Текст повинен бути стислим і гармонійно поєднуватися із зображенням, шрифт - відповідати змісту і легко читатися. Кольорова гама має посилювати виразність афіші. Слово вчителя

Номер слайду 12

Проаналізуй зразки афіш. Які елементи композиції афіш привертають увагу? Як досягається гармонія тексту і візуальних образів?

Номер слайду 13

Театральний художник, окрім афіни, декорацій і друкованої продукції,відповідає за грим - різновид театрального макіяжу. Він може бути подібним до реального персонажа, умовним, як маска, чи перебільшеним. Театральна грамота

Номер слайду 14

Грим намальований («сльози » на щоках) називають живописним, а з приклеєними штучними вусами і бородою» об’ємним. Слово вчителя

Номер слайду 15

Прокоментуй образи, створені аквагримом (фарба, що легко змивається).

Номер слайду 16

Руханка https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

Номер слайду 17

Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (мате­ріали за вибором) Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. Використовувати інструмент тільки за призначенням.

Номер слайду 18

Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (мате­ріали за вибором) Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва Тримати своє робоче місце у належному порядку. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.

Номер слайду 19

Перетворіть два смайлики на театральні персонажі – веселого Арлекіна і сумного П’єро (фломастери).

Номер слайду 20

Продемонструй власні роботи

Номер слайду 21

Вправа «Інтерв’ю» Чого ви навчились на уроці? Що найбільше ваш вразило чи здивувало під час уроку? Продовжте речення. Тепер я знаю, що … Чи було вам важко? Якщо так, в чому саме? Що нового ви сьогодні дізнались?

Номер слайду 22

Мистецька скарбничка Афіша (з фр. - оголошення, прибите до стіни) - вид реклами, оголошення про театральну та циркову виставу або концерт.

Номер слайду 23

Узагальнюємо, аргументуємо, систематизуємо. 1.Яка роль афіші, програмки, буклету в популяризації мистецтва театру, музики, літератури, кіно? 2. Схарактеризуй особливості афіші,як різновид плакату.

Номер слайду 24

Що ви хотіли б змінити в подальших зразках афіш? Узагальнюємо, аргументуємо, систематизуємо. Проаналізуй афіші спектаклів про барона Мюнхгаузена

Номер слайду 25

Самостійне дослідження, медіапошук. Дослідіть репертуар театрів: де можна подивитися виставу про барона Мюнхгаузена. За бажання перегляньте мультфільм чи мюзикл.

Номер слайду 26

Фантазуємо, експериментуємо, діємо. Вибери тему або придумай власну історію для родинного театру пантоміми, до якого запроси батьків або родичів чи батьків в ролі глядачів. Добери відповідну музику. Імпровізуючи розіграй разом вибраний сюжет.

Номер слайду 27

Який був твій фізичний стан? Рефлексія «5 пальців»

ppt
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Презентації
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
21 січня 2023
Переглядів
4040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку