Конспект уроку "Односкладні речення"

Про матеріал
Мета уроку: формування компетентностей: предметної (мовної, мовленнєвої): а) знаннєва складова: засвоєння видів односкладних речень, їх виражальних можливостей; б) діяльнісна складова: розрізнення двоскладних та односкладних речень; визначення видів односкладних речень (із головним членом підметом і присудком); розрізнення односкладних і неповних двоскладних речень; конструювання односкладних речень визначених видів; в) ціннісна складова: усвідомлення виражальних можливостей односкладних речень та потреби вживання їх у текстах різних стилів;
Перегляд файлу

Односкладні  речення

Мета уроку: формування компетентностей:

предметної (мовної, мовленнєвої):

 а) знаннєва складова: засвоєння видів односкладних речень, їх виражальних можливостей;

 б) діяльнісна складова: розрізнення двоскладних та односкладних речень; визначення видів односкладних речень (із головним членом підметом і присудком); розрізнення односкладних і неповних двоскладних речень; конструювання односкладних речень визначених видів;             

 в) ціннісна складова: усвідомлення виражальних можливостей односкладних речень та потреби вживання їх у текстах різних стилів;

Формувати ключові компетентності:

1. Спілкування державною мовою: володіти всіма видами

мовленнєвої діяльності.

2. Інформаційну: застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, алгоритмічне мислення, аналізувати

мовні явища, розвивати медійну грамотність.

3. Комунікаційну: формувати мовленнєву компетентність

особистості, вміти доводити власну позицію.

4. Уміння навчатися впродовж життя: здатність до

пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і

навичок, уміння визначати навчальні цілі та способи їх

досягнення.

5. Соціальну і громадянську: уміння працювати з іншими

на результат, усвідомлювати важливість збереження звичаїв і

традицій українців.

6. Загальнокультурну грамотність: глибоке розуміння

власної ідентичності.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь

Прийоми: інтерактивна гра «Вітрила», гра «Супермаркет»,

Обладнання: відеопрезентація, міні-підручник,  картка «Рука допомоги», картки з критеріями для само оцінювання, реквізити до «Супермаркета»

Епіграф уроку: Любіть Україну, як сонце любіть,

як вітер, і трави, і води…

В годину щасливу і в радості мить,

любіть у годину негоди.

В. Сосюра

                                             Перебіг  уроку

І. Мотивація

     Доброго дня усім. Сьогодні у нас відкритий урок.  У класі  сидять учні, вчителі. Усі  ми з вами  різні за віком, за статтю, зовнішністю,за характером, темпераментом, але давайте попробуємо знайти те, що нас  об’єднує.

Рідний край

Одного разу цар лісу вирішив очистити місце, яке заросло бур’яном і було загиджене в лісі. Цар наказав всім, хто проживав там,  покинути це місце, так як він пустить по ньому вогонь, який все очистить. Всі тварини розбіглися, і цар запалив вогонь по цій місцевості.

Коли все згоріло, цар раптом почув жалібні стогони. Глянувши на землю, він побачив напівобгорілу змію.

– Чому ти не покинула це місце? Хіба ти не чула моїх попереджень? – Запитав цар-лев.

– Чула я твої попередження, але в цьому місці прожили сім поколінь моїх предків. Як же я могла покинути свою батьківщину?  – відповіла змія.

PS: Як би не хотіли винищити народ з його території, але він все одно буде повертатись на рідну землю, бо вона рідна і дорога серцю.  Українці, завжди повертатимуться на свої території, про це свідчить історія.

Що нас  об’єднує?

        Ми  українці, і у нас є своя рідна мова, яку вивчаємо та любимо.  Свою любов  за Україну, за рідну мову   зберігаємо глибоко у своїх серцях. Я хочу вам подарувати символічні сердечка, які допоможуть вам бути впевненими,старанними, активними. Хочу, щоб ви пишалися своєю країною, любили свій народ, берегли мову і з гордістю говорили «Я з України»

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Метод «Вітрила»\

Визначити вид односкладних речень

Любіть Україну.

Все буде Україна.

Батьківщину, як і батьків, на чужині не знайдеш.

Нема на світі другої України, немає другого Дніпра.

Про Україну заговорили на весь світ.

Калинова, барвінкова моя Україна.

ІІІ. Узагальнення і систематизація теоретичних знань із теми.

Презентація

IY. Виконання системи практичних завдань на узагальнення

практичних умінь і навичок.

Тести

Гра «Супермаркет» (Давня мудрість: «Скажи мені - і я забуду.

Покажи мені – і я запам’ятаю. Залучи мене - і я навчуся!»)

Робота з підручником

Y. Підведення підсумків уроку.

Рефлексія.  «Мікрофон»

YІ. Домашнє завдання.п.20-21. Вправа 195 або203

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку