Конспект уроку "Письмовий твір у формі есе за афоризмом Григорія Сковороди"

Про матеріал
Конспект "Письмовий твір у формі есе за афоризмом Григорія Сковороди" можна використовувати вчителям української літератури у 9 класі.
Перегляд файлу

\

Тема уроку: КР №2. Письмовий твір у формі есе за афоризмом Григорія Сковороди

Мета: перевірити на оцінити вміння школярів писати твори на запропоновану тему, що охоплює знання учнями змісту вже вивчених програмових творів художньої літератури, зокрема творів Григорія Сковороди; розвивати творчі здібності, спостережливість, логічне мислення, уміння зіставляти, узагальнювати, робити висновки, обґрунтування, мотивувати свої судження; виховувати пошану до мистецтва літературного слова, сприяти вихованню самостійності учнів, їх відповідальності за результати власної праці.

Тип уроку: урок контролю й оцінювання навчальних досягнень.

Обладнання  уроку: зошити для контрольних робіт.

Методика та прийоми проведення уроку: контроль і самоконтроль.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку.

Емоційна підготовка учнів до написання письмового твору.

ІІІ. Написання письмового твору.

  1. Пояснення вчитилем методики написання твору.

Важливою рисою творчої роботи є її конкретність, тому, пишучи твір на літературну тему, варто розкривати її не загальними фразами, а заглиблюватися в аналіз епізодів з художніх творів, аргументувати свої думки. Конкретності твору завжди надають і цитати. Цитат у письмовій роботі має бути небагато, вони повинні бути невеликі, чіткі за змістом і тісно пов’язані з викладом думок.

У творчій письмовій роботі необхідно показати своє вміння висловлювати власне ставлення до прочитаних творів, робити узагальнення і світоглядні висновки із запропонованої теми. Слід розповісти, що схвилювало, викликало роздуми про життя, які загальнолюдські проблеми порушив митець, яке виховне значення має прочитана книга.

Обсяг твору – 2.5-3  сторінки.

  1. Написання учнями твору у формі есе за афоризмом Григорія Сковороди.
  1. Підсумок уроку.
  1. Що викликало у вас труднощі під час написання твору.
  2. Чи вдалося вам, на вашу думку,  розкрити тему твору?
  3. Чи висловили ви у творі особисте ставлення до поставленої проблеми?
  4. Чи зробили ви у творі висновок?
  1. Домашнє завдання.
  1. Підготувати повідомлення про основні художні напрями в українській літературі кінця XVIII – початку XIX ст. (бароко, класицизм, реалізм, романтизм).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку