Конспект уроку "У чому унікальність кожної людини? Практична робота. Готуємося до Нового року. Виготовлення новорічної прикраси".

Про матеріал
Конспект уроку з ЯДС для 4 класу на тему "У чому унікальність кожної людини? Практична робота. Готуємося до Нового року. Виготовлення новорічної прикраси".
Перегляд файлу

Тема. У чому унікальність кожної людини? Практична робота. Готуємося до Нового року. Виготовлення новорічної прикраси.

Мета: показати дітям унікальність кожного учня, усвідомлення неповторності себе й оточення; дати дітям можливість порівняти ознаки людей, відшукати схожі риси та відмінності; пояснити, що таке унікальність; виховувати у дітей шанобливе ставлення до іншої людини.

Навчити учнів виготовляти ялинкові прикраси, вдосконалювати навички в роботі з різними матеріалами під час виготовлення ялинкових прикрас, уміння конструювати, креслити, вирізати; розвивати уяву, фантазію;виховувати працелюбність, допитливість.

ХІД УРОКУ

  1.                Організаційний момент
  2.             Мотивація навчальної діяльності.
  •                   Сьогодні ми далі продовжуємо вивчати людський організм та все що з ним пов’язано, а про що саме піде мова ви дізнаєтесь коли розшифруєте слово за допомогою мовної математики.

У+( ніколи – оли + а)+(діяльність-дія)= ?

  1.        Вивчення нового матеріалу.

— Що таке унікальність? Пропоную знайти відповідь на це за­питання, звернувшись до матінки-природи.

 1.Чим схожі кімнатні рослини? Чим вони різняться?

2. Чи можна сказати, що  ко­шенята  однакові?

3. Кого ви бачите на цих фотографіях? Чим схожі зобра­жені на них малята? Чим різняться? (Робота за фотографіями із зображенням немовлят.)

- Отже, що таке унікальність?

- У чому полягає унікальність кожної людини? (зовнішність, звички, уподобання, здібності…)

Складання сенкану. (Самооцінювання Шкала успіху)

Фізкультхвилинка для очей.

- А чи є в людей щось спільне?

- Давайте з’ясуємо що для вас є спільним, а що відмінним.

Гра «Спільне. Відмінне»

  1.               Чи любиш ти морозиво?
  2.               Чи подобається тобі займатися спортом?
  3.               Чи любиш ти читати?
  4.               Чи любиш ти пити чай? (15 грудня – день чаю)
  5.               Чи любиш ти свята?
  6.               Чи залюбки ти прикрашаєш будинок до Нового року.
  •                   Скільки днів залишилося до нового року? (16 днів)
  •                   А чи знаєте ви звідки з’явилася традиція прикрашати ялинку?
  •                   Перегляньте відео про цю традицію

https://www.youtube.com/watch?v=BjvRX0q8_3o

  •                   Як ви прикрашаєте будинок?
  • Діти, для того, щоб зробити оселю гарною перед новорічними святами, зовсім не обов’язково витрачати багато грошей на придбання новорічних прикрас. Чимало прикрас можна виготовити і власноруч. Такі прикраси несуть заряд позитиву, радість, тепло і святковий настрій.
  •                   А чи є у вас іграшки створені руками вашої родини?
  •                   Тим у кого є такі іграшки пропоную доповнити колекцію новими прикрасами, а тим хто ще немає, то створити її.

Хочу представити до вашої уваги іграшку яку ми з вами спробуємо виготовити

  •                   Сьогодні ми будемо виготовляти прикраси для новорічної ялинки.

 ІV.  Практична робота.

  1.               Демонстрація зразка та необхідних матеріалів для її створення
  2.               Повторення інструктажу безпеки.

Пізнайки: Техніка безпеки Презентація на тему "Правила безпеки поводження з клеєм та ножицями"

  1. Фізкультхвилинка.
  2.               Демонстрація послідовності виконання роботи.
  3.               Практична робота учнями.
  1. Демонстрація робіт та підведення підсумків.

Рефлексія

  • Чи сподобалась вам прикраса?
  • Чи задоволений результатом своєї роботи?
  • Які складнощі виникали під час виготовлення  новорічної прикраси?
  • Які навички ти вдосконалив на сьогоднішньому уроці?
  • Чи розповіси про сьогоднішній урок своїм друзям то батькам?
  • Де можна використати виготовлену вашу іграшку?
  • Що нового сьогодні дізналися? (Мартін Лютер приніс додому ялинку, в Україні раніше прикрашали дідуха, символ урожаю та багатства, традицію прикрашати ялинку та і саме свято ввів Петро І)
  •  

 VІІ. Підсумок уроку.

Робота кожного із вас на сьогоднішньому уроці – ваш маленький шедевр, ваш успіх, розкриття вашої творчості. Ви свою ялинкову прикрасу зробили власними руками, з великою любов’ю, ці вироби наповнені позитивною енергією, даруватимуть тепло ваших рук і серця.

 

docx
Додано
29 червня 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку