Конспект уроку "Веселий мандрівник у театрі та кіно. Робота з пластиліном. Практична робота: Персонаж казки «Колобок»

Про матеріал
Відкритий урок із мистецтва 1 клас Тема: Веселий мандрівник у театрі та кіно. Робота з пластиліном. Практична робота: Персонаж казки «Колобок» Мета:  Освітня: формувати в учнів знання про особливості лялькового театру; ознайомлювати дітей із інструментами та обладнанням при роботі з пластиліном; ознайомлення з правилами і прийомами роботи з пластиліном – розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням, розмазуванням, витягуванням, обрізуванням стеками, примазуванням;
Перегляд файлу

Відкритий урок із мистецтва

 1 клас

 

Тема: Веселий мандрівник у театрі та кіно. Робота з пластиліном. Практична робота: Персонаж казки «Колобок»

 Мета:

  •                   Освітня: формувати в учнів знання про особливості лялькового театру; ознайомлювати дітей із інструментами та обладнанням при роботі з пластиліном;  ознайомлення з правилами і прийомами роботи з пластиліном – розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням, розмазуванням, витягуванням, обрізуванням стеками, примазуванням;                                         
  •                   Розвивальна: розвивати спостережливість, творчі здібності, образне мислення,  увагу,  уяву, фантазію та дрібну моторику рук;
  •                   Виховна: виховувати  охайність під час  роботи,  наполегливості  у  досягненні  мети, терпіння, акуратність, естетичний смак, любов до казок та бережливе ставлення до тварин.

Обладнання: таблиці, малюнки із зображенням равликів, зразки готових виробів із пластиліну, пластилін, дощечки для ліплення, стеки, серветки, картон, відео фізкультхвилинки «Я не можу зрозуміти», дитячі пісні, відео «Маленькая Улитка».

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

l. Організація класу   

  •                   Привітання

   Всі почули ви дзвінок,

   Він покликав на урок.

   Кожен з вас приготувався,

   На перерві постарався.

   Зараз сядуть лиш дівчата,

   А за ними і хлоп'ята.

  •                   Перевірка готовності учнів до уроку.

 

II. Мотивація навчальної діяльності учнів.

—Ми з вами продовжуємо мандрувати країною Мистецтва. Нашу подорож ми розпочали із цирку.

—А де ми ще були? (опера, знайомство з оркестром, балет, театр)

—Давайте пригадаємо, які є види театру?

— Який театр найчастіше відвідуєте ви?  (Ляльковий)

— Завітаймо до лялькового театру, де головними

героями вистави є ляльки.

III. Основний етап уроку

  1. Розповідь учителя з елементами бесіди

— У ляльковому театрі ляльками-акторами керують

Талановиті люди — ляльководи. Вони прикріплюють ляльок на руку, або паличку.

—Давайте пригадаємо як створюють ляльку. (Перегляд відео «Виготовлення ляльки»)

—Художник театру створює персонажів відповідно до характеру кожного з них. Найвиразнішим елементом ляльки-актора є голова.

— Які ляльки ви знаєте? (лялька-маріонетка, лялька прикріплена на паличку, ляльки, які прикріплюють на пальчик)

 

 

 

 

 

 

 

—Я вам пропоную виготовити ляльку із пластиліну.

—Які найчастіше вистави можна побачити в ляльковому театрі? (казки)

—А ви добре знаєте казки?

—Зараз перевіримо.

(Робота із презентацією «Подорож країною Казок»

 та цеглинками-лего)

 

 

 

 

 

 

 

 

— Головних героїв цієї казки (казка «Колобок»)ми і будемо створювати із пластиліну

—Назвіть головних героїв казки

  1. Фізкультхвилинка

Виконується під музичний супровід

 

IV. Практична робота учнів

  1. Правила під час роботи з пластиліном

Розминати й розгортати пластилін потрібно на дощечці

Розрізати пластилін стекою

Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки

Після завершення роботи з пластиліном руки витерти серветкою

Не брати пластилін до рота, не торкатися брудними руками очей, обличчя, одягу

Не чіпати зошити, книги, гумки — скрізь будуть жирні плями на яких жодна ручка не пише.

  1. Основні прийоми роботи з пластиліном: розм`якшування пластилінової палички, розкачування, розмазування, примазування, витягування, обрізування стеками.

Назвіть головних героїв казки

—Назвіть головних героїв казки

—Які частини тіла мають герої цієї казки?

(Учні починають робити, учитель

 допомагає тим кому необхідно)

V. Аналіз дитячих робіт

 (Учні по черзі демонструють свої роботи та розповідають про них. Учитель разом із класом робить виставку робіт )

  • Усі ви гарно впорались. Молодці!

  Vll. Підсумок уроку, оцінювання робіт

  • Що дізналися нового на уроці?

—Як називаються людина, яка керує ляльками-акторами? (ляльковод)

 —Назвіть найвиразніший елемент ляльки-актора(голова)

 —Назвіть правила роботи з пластиліном?

  • Назвіть прийоми роботи з пластиліном

(Учні по черзі демонструють свої роботи та розповідають про них. )

— Діти, чи сподобалась вам наша подорож до країни Мистецтв?

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

 

 

docx
Додав(-ла)
Яременко Надія
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
2434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку