Конспект уроку з математики для 2 класу " Таблиця множення на 2 та 3 "

Про матеріал
Конспект урок- подорож до мультфільму "Смішарики", де кожен герой підготував цікаві завдання.
Перегляд файлу

Тема: Перетворення з дії додавання в дію множення. Компоненти дії множення. Таблиця множення числа «2»та «3». Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв’язування задач.

Мета: формування предметних компетентностей актуалізування знання учнів з теми «Множення та ділення», вчити складати таблицю множення; навчати дітей застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; формування ключових компетентностей.

Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.

Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;

Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Загальнокультурної: виховувати цікавість та любов до української народної символіки і українського народу. Його звичаїв, традицій та оберегів.

Тип уроку: засвоєння та застосування знань, умінь і навичок.

Міжпредметні зв’язки: літературне читання.

Обладнання: зображення смішариків, приклади на множення, кульки-приклади, презентація.

Хід уроку

І. Вступна частина. Вітання.

                                      Сядьте діти всі рівненько

Посміхніться всі гарненько

 Привітайтесь! Добрий день!

Нехай успішним буде день.

                        

  • А тепер девіз наш зачитаймо і урок розпочинаймо.(слайд 2)

ПРАЦЮВАТИ   АКТИВНО!

 ДУМАТИ  швидко!

ВІДПОВІДАТИ  ЧІТКО!

  • А чи любите ви мультики?

Відгадайте загадку і дізнайтесь, у який мультик ми з вами потрапимо !

( слайд 3)              Невеличкі і кругленькі, вони моторні і  швидкі

Корисного навчать і вас розвеселять! (Смішарики)

Чудово ! Молодці! Отже давайте розпочнему нашу подорож!

Вчитель виставляє малюнок( слайд 4)

ІІ. Актуалізація знань.

Пропоную вам спочатку завітати до Совуні і виконати завдання ,яке вона підготувала.

СОВУНЯ : Привіт дітвора ! Я Совуня і пропоную вам пограти зі мною в гру, згодні? Чудово ,правила такі я кажу початок речення а ви його продовжуєте , поїхали…. (слайд 5)

  1. Гра «Продовж речення» .
  • При додаванні числа називаються…
  • При відніманні ...
  • При множенні…
  • При ділені…..

СОВУНЯ : Які ви молодці дітки ! Гарно вивчили компоненти математичних дій! Тому можете вирушати далі на вас уже зачекався Крош , до зустрічі малята!

КРОШ : Оооо, привіт ! Я вже зачекався! Я знаю, що ви вже вивчили табличку множення на 2 та на 3 і думаю ви зможете допомогти мені повернути цифри ,які загубилися з моєї таблички ? (слайд 6)

    2. Давайте повторимо і перевіримо, як ви знаєте таблицю множення на 2 і 3

 а) «Цифри загубилися» – групова робота.

КРОШ : Клас! Дякую , що допомогли мені тепер я правильно вивчу табличку множення на 2 і 3 . А до кого ви вирушите долі ,ви дізнаєтеся коли відгадаєте загадку! Та напишете математичний диктант!

 

 

 

  1. Математичний диктант.( слайд 7)

ІІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми та мети уроку.(слайд 8)

НЮША : Салют дітвора! Мені повідомили, що ви вже все повторили та нагадали ,тому в повній готовності приступайте до мого завдання ! Ви маєте навести лад  у моїй кімнаті , а щоб це зробити,  вам слід з прикладу на додавання утворити приклад на множення! (слайд  9)

  1. Мотивація навчальної діяльності.

- Асоціативний кущ.  МАТЕМАТИКА (НЮША)(слайд 10)

4.Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 2 і 3 (ПІН)( Слайд 11- 12)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ (СЛАЙД13)

5. Усвідомлення та засвоєння матеріалу.

а) Робота за підручником  (Слайд  14)

Завдання від Бараша (слайд 15)

Завдання від Копатича( слайд16)

Задача від кар-каровича та лосяша(слайд 17)

ІV Узагальнення та систематизація знань.

Якщо ви виконаєте завдання на повітряних кульках то ми відгадаємо зашифроване слово «МАТЕМАТИКА» (слайд 18)

V. Підсумок уроку (слайд 20)

(Лосяш)  

Чого навчилися на уроці?

Що особливо сподобалося?

Чи виконали всі завдання уроку?

Чи досягли успіху?

Оцінювання діяльності учнів на уроці.

МОРЛОДЦІ ( слайд 21)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку