Конспект заняття з малювання нетрадиційною технікою

Про матеріал
Техніка: малювання повітряними кульками Мета: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – повітряною кулькою; вчити зображувати гусінь шляхом натиску на повітряну кульку , створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати інтерес до занять малювання .
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

« Гусінь»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Конспект заняття з малювання

 Вихователь:

             Семенюк Олена Миколаївна

 

 

 

с.Піщанка 2021р.

«Гусінь»

Техніка: малювання повітряними кульками

Мета: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – повітряною кулькою; вчити зображувати гусінь шляхом натиску на повітряну кульку , створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати інтерес до занять малювання .

Матеріал : надуті повітряні кульки на кожну дитину маленького розміру; змішана фарба гуаш (зелена та жовта) на дощечках, серветки, зображення гусені,  вірш Г. Бойко « Про гусінь»

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Рухлива вправа «Гусінь» , вихователь пропонує вишикуватись один за одним поклавши друг другу руки на плечі. Колона імітує рух гусені, пересувається по групі, зупиняються біля стільців.

  1. Повідомлення теми заняття.

Вихователь пропонує послухати вірш Грицька Бойка про гусінь, щоб дізнатись тему заняття.

Сад весною знов ожив.

Як тут не радіти?

Скільки яблук, груш і слив

Буде цього літа!

 

Незабаром треба нам

Гусінь обібрати,

Бо і лист, і цвіт вона

Може попсувати.

 

Ми на зборах кожен день

Довго говорили:

Хто, коли, і як, і де

Візьметься до діла.

 

Обговорювали план,

Думали-гадали,

На загибель шкідникам

«Заходи» шукали.

 

В час засідань і розмов

Гусінь листя з’їла —

Лиш листочки постанов

Всім на сміх лишила!

  1. Пізнавальна діяльність.

Демонстрація ілюстрації із зображенням гусені.

  • Так сьогодні ми з вами будемо малювати гусінь! Роздивіться її уважно, якого вона розміру, кольору, яку будову тіла вона має? Скільки ніжок ?Що їсть гусінь і де живе?
  1. Пальчикова гімнастика «Гусінь».
  • Рано ранком пані Гусінь встала ( долоньки піднімаються до гори , пальчики всі з’єднані);
  • Потягнулась, позіхала (пальчики почергово розводим в сторони, з’єднуємо);
  • Один, два, три, чотири, п’ять (почергово згинаємо пальці рук);
  • Вийшла пані в сад гулять (долоньки покласти на стіл, пальчиками імітувати ходу ніжок гусені);
  • На тростинку заповзла ( імітація рухів гусені);
  • З’їла пів листка! (змикати , розмикати кінці пальців імітуючи кусання) ;
  • Закортіло їй дрімати (долоньки складають одна на одну);
  • Пані Гусінь засинала, а метеликом вже встала! (руками показати крила метелика).
  1. Постановка мети.

Вихователь пропонує дітям сьогодні використовувати надуті повітряні кульки замість пензлика і намалювати гусінь.

  1. Частковий показ.

Вихователь демонструє етапи виконання роботи, вмочує у фарбу кульку і притискає до аркушу паперу, залишається пляма в вигляді кола. Наступне коло порч і так далі.

  1. Самостійна робота дітей. За потреби індивідуальна робота з дітьми.

Додаткове розглядання зразка роботи вихователя, нагадування, уточнення.

  1. Підсумок.

В кінці заняття роботи дітей вихователь пропонує вивісити на дошку , звертає увагу на незвичність техніки виконання, та на отриманий результат.

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
7242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку