Констект заняття з екологічного виховання

Про матеріал
« Моя адреса – планета Земля» Мета: ознайомити дітей з глобусом як із моделлю планети Земля; вчити берегти нашу планету; пояснити причино-наслідкові зв’язки між людиною та здоров’ям планети; поглибити уявлення про те , що Земля є домівкою для всього живого на ній і що кожен несе відповідальність за свої дії; розвивати інтерес до інформації про Землю; виховувати любов до природи та бажання берегти нашу планету.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської  ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

«Моя адреса – планета Земля »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

 Вихователь:

             Семенюк Олена Миколаївна

 

 

 

с.Піщанка 2021р.

« Моя адреса – планета Земля»

Мета: ознайомити дітей з глобусом як із моделлю планети Земля; вчити берегти нашу планету; пояснити причино-наслідкові зв’язки між людиною та  здоров’ям планети; поглибити уявлення про те , що Земля є домівкою для всього живого на ній і що кожен несе відповідальність за свої дії; розвивати інтерес до інформації про Землю; виховувати любов до природи та бажання берегти нашу планету.

Матеріал: глобус, картки із зображенням людей різної національності у традиційних костюмах ( українці, японці, монголи, нігерійці, італійці та інші), 3 контейнери для дидактичної гри «Сортування сміття-це просто!», елементи матеріалів для дидактичної гри «Сортування сміття-це просто!» (газета , картон, серветки паперові,  поліетиленовий пакунок, пластикова пляшка, пластмасові столові прибори,   шкарлупа горіха, чиста яєчна шкарлупа, яблуко), ілюстрації природи, ілюстрації сміттєвих звалищ.

Хід заняття

  1. Комунікативна діяльність.

Вихователь пропонує дітям розказати про себе за власним прикладом (Ім’я, прізвище, де мешкає) .

  • Діти , Ви всі молодці! А чи повну адресу Ви назвали? Ви знаєте, що всі ми з вами мешкаєм за одним  адресом – планета Земля!
  1. Пізнавальна діяльність.

Вихователь демонструє глобус.

  • Подивіться, будь ласка, що це? Так, вірно, це наша планета. Але це ж не справжню планету я в руках тримаю, так? Це називається глобус. Це модель нашої з вами планети Земля. Що ми можемо на ній побачити? (океани, озера, ріки, сушу, гори).
  1. Демонстрація карток з різними національностями.

Наш великий дім, у ньому затишно усім! На планеті Земля живуть багато-багато людей ,чи всі вони однакові? Чим вони відрізняються (зовнішнім виглядом). А ще вони відрізняються, своєю історією , мовою. Але у всіх народів є щось спільне – це те ,що всі намагаються тримати наш дім в чистоті і безпеці.

  1. Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться.

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте , два присядьте.

І на місце тихо сядьте.

  1. Пізнавальна діяльність.

Розглядання ілюстрацій природи і сміттєвих звалищ.

  • Діти роздивіться ці зображення і розкажіть що ви відчуваєте ?Чи подобається Вам ця чиста, красива природа? А чи подобаються Вам ці сміттєві звалища? Поясніть свою думку. Як Ви думаєте чому на нашій планеті з’являються таку звалища, хто їх робить?
  1. Дидактична гра «Сортування сміття-це просто!»

Вихователь пропонує дітям пограти у гру і розсортувати сміття по контейнерам відповідно до міток.

  • Діти, щоб вдома був порядок – його прибирають і не смітять. Так і з планетою, якщо правильно сортувати сміття, його переробляють і планета залишається чистою і здоровою. А якщо цього не робити  планета може сильно захворіти .Зараз я пропоную пограти у цікаву гру  «Сортування сміття-це просто!». Існують кілька основних контейнерів – папір, пластик і органічні відходи.

Діти по черзі обирають матеріал , кладуть його до контейнера і пояснюють своє рішення.

  1. Гра «Щоб була планета здорова»

Вихователь пропонує плеснути один раз на вірне твердження і два на не вірне. Пояснюють свій вибір.

  • За здоров’я планети відповідають всі люди, які живуть на ній;
  • Сміття необхідно сортувати, щоб його переробили;
  • На вулицях міста не обов’язково сміття кидати у смітник;
  • Якщо я викину все сміття в один пакет нічого поганого не трапиться;
  •  Кожна людина має підтримувати лише свій будинок в чистоті, все інше її не стосується;
  • Ми хочемо, щоб наша планета була чиста і здорова;
  • Я вмію відрізняти і сортувати сміття.
  • Я зможу допомогти нашій планеті не хворіти.
docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку