Контрольна робота 8 клас. Тест. Тема "З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор (твори В. Чемериса)". Тест. "

Про матеріал
Контрольна робота має різнорівневі завдання. Тест створено з метою перевірки засвоєних знань та набутих умінь аналізу художніх творів, розвитку мовлення та критичного мислення здобувачів освіти.
Перегляд файлу

                     Контрольна робота

Тема “З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор (твори В. Чемериса)”

Завдання з вибором однієї правильної відповіді  (7б.)

  1. Визначте жанр твору В. Дрозда “Білий кінь Шептало”:

а) оповідання;

б) повість;

в) новела;

г) легенда.

     2.Чого соромився білий кінь Шептало?

          а) того, що він білий, не такий, як усі;

          б) становища робочої худобини;

          в) їздити до міста;

          г) крутити привід.

     3. Що люди знали про Шептала?

          а) Шептало норовливий;

          б) Шептало ледачий;

          в) Шептало покірний і роботящий, на нього можна         покластися;

          г) Шептало жорстокий.

      4. Повернувшись до загорожі після прогулянки на волі, Шептало:

          а) залишився білим;

          б) став сірим;

          в) зробився вороним;

          г) вимастився у багно і став, ніби у яблуках.

     5. Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені у творі В. Дрозда “Білий кінь Шептало”:

          а) проблема суспільства, що зневажає особистість, її власну думку, прагнення відстоювати права; питання мрії та дійсності;

          б) проблема міжособистісних стосунків у робочому колективі;

          в) проблема надмірного втручання людини в навколишнє середовище, знищення природніх багатств;

          г) проблема спілкування між людьми старшого і молодшого поколінь.

     6. За жанром твір Ю. Винничука “Місце для дракона”-це:

          а) оповідання;

          б) роман;

          в) казка;

          г) повість-казка.

      7. Як керував князь Люботином?

          а) зміцнював військо;

          б) розвивав науку, культуру;

          в) розпустив велике військо; відійшли в забуття турніри; князь ні про що не турбувався;

          г) вів торгівлю з іншими країнами, збагачував державу.

       8. Про що просив дракон Грицько пустельника?

           а) навчити його грамоти;

           б) запросити до печери князівну;

          в) познайомити його із князем;

          г) приводити йому щодня здобич.

       9.  За які риси характеру Вітька Горбець цінував Федька Котигорошка?

          а) Федько мав успіхи у навчанні;

          б) Котигорошко завжди приходив на допомогу;

          в) Федько вмів берегти таємниці;

          г) Федько мав веселий характер, безтурботність в очах.

      10. Як, на думку Федька Котигорошка, Вітька Горобець мав зізнатися Галі Козачок у коханні?

          а) прочитати вірш про кохання;

          б) заспівати серенаду;

          в) допомагати по господарству;

          г) запросити на концерт.

      11. Як Галя Козачок називала Вітьку Горобця?

          а) “Горобчику!”;

          б) “Орлику!”;

          в) “Соколику!”;

          г) “Лебедику!”.

      12. Кому Вітька Горобець хотів читати лекцію на тему “Що таке зброя і як нею користуватися”?

           а) Галі Козачок;

           б) Федькові Котигорошку;

           в) Петрові Білому;

           г) Грицькові Причепі.

      13. Що робила Галя Козачок у вільний від навчання і роботи по господарству час?

           а) малювала;

           б) носила пошту;

           в) відвідувала драматичний гурток;

           г) співала в шкільному хорі.

     14. Який український народний обряд змальовано у творі В. Чемериса “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання”?

           а) зустріч весни;

           б) сватання;

           в) святкування Різдва, колядки;

           г) святкування Великодня.

     15. Установіть відповідність між цитатами з твору                 Ю. Винничука “Місце для дракона” та героями, що їх висловлюють:

        1. “Де герої? Де лицарі,услалені подвигами? Га? Вас питаю!”

        2. “Е-Е, Ваша милосте,тут Ви трохи той... Самі ж, вибачайте, начхали на закон... Лицарі, що за ці роки зібрали по своїх добрах, то те й пробенкетували“.

        3. “Не драконове це діло-книжки читати. Я тебе не відраджую, але, хто хоч краплю мудрості зачерпне, довіку ситий не буде. Від многої мудрості много скорбі, і хто примножує знання, примножує печаль”.

        4. “Що ви таке говорите, дядечку? Та мені й на думці ніколи не було зло чинити! Що мені хтось поганого зробив?”

         а) дракон Грицько;

         б) князь;

         в) воєвода;

         г) пустельник.                                                                  (1б.)

       16. Образ коня Шептала алегоричний, тому що...  (2б.)

       17. Розкрийте образ дракона Грицька (за твором                 Ю. Винничука “Місце для дракона”). Які традиції казок порушує автор? Як змальовує суспільство, в якому діють “драконячі закони”?   (2б.)

 

 

       

       

         

 

docx
Додав(-ла)
Дахно Ірина
Додано
25 березня
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку