Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії . 10 клас. Тема «Загальна характеристика країн Європи»

Про матеріал
Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії з теми «Загальна характеристика країн Європи» розроблені з урахуванням правильності і науковості викладення матеріалу, повноти розкриття понять і закономірностей, точності уживання географічної та картографічної термінології; ступеня самостійності відповіді; логічності, доказовості у викладенні матеріалу; ступеня сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з картографічними, статистичними та іншими додатковими матеріалами).
Перегляд файлу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії.

10 клас

Тема 1. Загальна характеристика країн Європи (8 год)

 

Рівні                 навчальних досягнень

 

Бали

 

Орієнтовні вимоги навчальних досягнень учнів

 I.Початковий      

1

Учень (учениця) називає окремі регіони Європи та з допомогою вчителя знаходить їх на тематичних картах

2

Учень (учениця) відтворює окремі факти з теми «Загальна характеристика країн Європи» на елементарному рівні, має нечіткі уявлення про сектори економіки.  

3

Учень (учениця) відтворює частину начального матеріалу з теми «Загальна характеристика країн Європи», з допомогою вчителя знаходить на карті регіони і країни, може самостійно розрізнити окремі характеристики господарства.  

II.Середній

 

4

Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал з теми «Загальна характеристика країн Європи».  Наводить окремі приклади різних типів та підтипів країн Європи за рівнем економічного розвитку; кількісних та якісних змін на політичній карті регіону; виконує за зразком позначення на контурній карті країн Європи; під час відповіді користується географічною  картою

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал теми «Загальна характеристика країн Європи», розрізняє поняття «джентрифікація», «реіндустріалізація»; здат-ний(на)  розрізняти форми державного правління і територіального устрою країн Європи; припускається помилок. Знаходить на карті окремі регіони і країни Європи

6

Учень (учениця) самостійно наводить приклади різних типів та підтипів країн Європи за рівнем економічного розвитку; кількісних та якісних змін на політичній карті регіону; відтворює навчальний матеріал з незначним порушенням послідовності економічних характеристик. На середньому рівні володіє географічною номенклатурою та картою

III.Достатній

7

Учень (учениця) характеризує особливості демографічних та урбанізаційних процесів, розміщення населення в регіоні; здійснює необхідні обчислення для оцінювання забезпеченості окремих країн мінеральними ресурсами. Достатньо володіє картографічним матеріалом

8

Учень (учениця) показує на карті:

  • субрегіони Європи (Західна Європа, Північна Європа, Південна Європа, Східна Європа);
  • країни Європи (Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Австрія, Швейцарія, Іспанія, Португалія, Польща, Білорусь, Норвегія, Швеція, Фінляндія, Данія, Ісландія, Бельгія, Нідерланди, Ірландія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Румунія, Молдова, Болгарія, Словенія, Хорватія, Сербія, Боснія і Герцеговина, Македонія, Чорногорія, Литва, Латвія, Естонія, Греція, Мальта, Кіпр, Росія);
  • основні райони видобування мінеральних ресурсів (Верхня Сілезія, Північне море, Скандинавія), лісозаготівлі, рекреації;
  • «центральну вісь» розвитку Європи, найбільші промислові регіони (Рур у Німеччині, Великий Лондон у Великій Британії, Іль-де-Франс у Франції, Верхньосілезький у Польщі, Придніпров’я в Україні; Центральна Росія, Урал в Росії);
  • Лотаринзький мегаполіс;
  • найбільші морські порти (Роттердам, Антверпен, Лондон, Гамбург, Генуя, Марсель, Гавр, Барселона);
  • аеропорти-хаби (Хітроу, Руассі-Шарль-де-Голль, Франкфурт-на-Майні);
  • найбільші фінансові центри Європи (Лондон, Париж, Цюріх, Амстердам, Франкфурт-на-Майні);
  • світові міста в Європі (Лондон, Париж, Амстердам, Брюссель, Франкфурт-на-Майні, Цюріх, Женева, Відень, Мілан);

пояснює поняття «джентрифікація», «реіндустріалізація»; порівнює чинники міжнародної спеціалізації економічно розвинених країн і країн з перехідною економікою; дає оцінку ресурсозабезпеченості окремих країн.

9

Учень (учениця)  обґрунтовує особливості спеціалізації сільського господарства та розміщення основних осередків переробної промисловості в Європі; пояснює причини вузької спеціалізації промислового виробництва економічно розвинених невеликих країн Європи;
знаходить та систематизує необхідну інформацію для характеристики регіону; ілюструє добірками статистичної інформації, графіками, діаграмами;  володіє навчальним матеріалом з теми «Загальна характеристика країн Європи». Вміло використовує  картографічний матеріал в ході роботи

IV.Високий

10

Учень (учениця)  вирізняє особливості економіки країн Європи, зумовлені регіональною інтеграцією; прогнозує позитивні риси та ризики вступу України до ЄС; оцінює роль ЄС та НATO в регіоні; вплив ТНК на економіку регіону; зіставляє позитивні та негативні насліди глобалізації в економіці та культурі країн Європи. Дає розгорнуту відповідь,  вільно оперує і дає визначення географічним поняттям та може їх класифікувати; використовує різні картографічні джерела

11

Учень (учениця) має глибокі знання з теми «Загальна характеристика країн Європи», застосовує наукову термінологію, аргументує свої твердження і висновки, вміє працювати з додатковими джерелами географічної інформації; на високому рівні аналізує та використовує картографічний матеріал. Робить висновки про причини нерівномірності економічного розвитку країн  і субрегіонів Європи;
висловлює власні судження що до перспектив взаємовигідного співробітництва України з країнами Європи.

12

Учень (учениця) володіє грунтовними географічними знаннями у  межах вимог навчальної програми з теми «Загальна характеристика країн Європи», висловлює та аргументує власне ставлення до різних поглядів на об’єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища, робить відповідні висновки  і узагальнення; здатн-ий (а) розв’язувати проблемні завдання; вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує

 

 

doc
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку