Квест інтелектуальний

Про матеріал
Останнім часом досить популярними формами організації дозвілля у школі стали ігри-квести. Вони допомагають розвивати як фізичну активність учнів, так і розумову. Інтелектуальне змагання, в ході якого команди 5 класу послідовно виконують різні завдання. Де діти застосовують свої знання, навички, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. У ході гри використовуються QR-коди, ребуси, головоломки, кросворди. Команди рухаються по окремому маршруту, кількість етапів 4. На кожному етапі працюють координатори (вчителі-предметники або учні старшокласники).
Перегляд файлу

Природничий інтелектуальний квест

Останнім часом досить популярними формами організації дозвілля у школі стали ігри-квести. Вони допомагають розвивати як фізичну активність учнів, так і розумову. Інтелектуальне змагання, в ході якого команди 5 класу послідовно виконують різні завдання. Де діти застосовують свої знання, навички, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. У ході гри використовуються QR-коди, ребуси, головоломки, кросворди. Команди рухаються по окремому маршруту, кількість етапів5. На кожному етапі працюють координатори (вчителі-предметники або учні старшокласники).

Мета гри: вміти застосовувати набуті знання з природничо-математичних дисциплін, систематизувати отримані знання; розвивати логічне мислення, вчитися знаходити вихід із складної нестандартної ситуації, розвивати вміння працювати в команді; формувати якості характеру: рішучість, наполегливість, стресостійкість; організація змістовного дозвілля учнів.

Учасники: учні 5 класу

Команди: Салатові, Жовті, Оранжеві.

Тривалість: 1 година

Місце проведення: приміщення школи (кабінети географії, фізики, актовий зал, бібліотека)

Обладнання: картки із завданнями, маршрутні листки, смартфони для сканування QR-кодів

Підготовка квесту: розробити завдання, облаштувати кабінети, пояснити правила гри, знайти помічників( вчителів, старшокласників)

Правила квесту: Учасники діляться на команди. Отримують маршрутні листи(зразок у Додатку №1). Проходять станції згідно маршруту. Записують слово код. Для того щоб команда стала переможцем усім членам потрібно пройти усі зупинки-станції, виконати завдання, записати кодові слова у маршрутний листок, якомога швидше дістатися до фінішу. Скласти фінальне слово. Можна давати на кінцевій зупинці окремий маршрутний листок для написання слова-коду.

Станції:  1.Кросворд «Сонячна система»

2. Математична.

3. Вгадай тварину.

4. Головні міста

Додаток 1

МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК   ЖОВТІ

Завдання №1

 

 

 

 

 

 

 

 

-

-

Завдання №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Завдання №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Завдання №4

 

 

 

 

 

 

-

-

-

-

Слово-код кінцеве

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

 

  МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК   ЖОВТІ ( для створення слова –коду)

Завдання №1

 

 

 6

 

 

 5

 

 

-

-

Завдання №2

8

 

 

2

 

 

 4

 

 

-

Завдання №3

 

 

 9

 

 

 

 

 

  3

-

Завдання №4

 

 

 

 

 7

  1

-

-

-

-

Слово-код кінцеве

1

к

2

р

3

а

4

п

5

е

6

л

7

ь

8

к

9

а

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК   САЛАТОВІ

Завдання №1

 

 

 

 

 

 

 

-

-

Завдання №2

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Завдання №3

 

 

 

 

 

 

-

-

-

Завдання №4

 

 

 

 

 

 

-

-

-

Слово- код кінцеве

1

 

2

3

4

5

6

7

8

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК САЛАТОВІ (для створення слова –коду)

Завдання №1

 7

 

 

 

 

 

 3

-

-

Завдання №2

8

 

 

 

 

 6

 

 4

-

Завдання №3

 

 

 2

 

 

 

-

-

-

Завдання №4

 1

 

 

 

 5

 

-

-

-

Слово- код кінцеве

1

л

2

а

3

с

4

т

5

і

6

в

7

к

8

а

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК   ОРАНЖЕВІ

Завдання №1

 

 

 

 

 

 

 

-

-

-

Завдання №2

 

 

 

 

 

 

 

 

-

-

Завдання №3

 

 

 

 

 

 

 

-

-

-

Завдання №4

 

 

 

 

 

-

-

-

-

-

Слово- код кінцеве

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТОК ОРАНЖЕВІ

( для створення слова –коду)

Завдання №1

 

 

 4

 1

 

 

 

-

-

-

Завдання №2

 

 

 

 6

 

 2

 

 

-

-

Завдання №3

 

 

 

 

 3, 7

 

 9

-

-

-

Завдання №4

 8

 

 

 

5

-

-

-

-

-

Слово- код кінцеве

1

п

2

е

3

р

4

е

5

в

6

і

7

р

8

к

9

а

 

Додаток 2

Зупинка №1 Кабінет географії

Розв’яжіть кросворд «Сонячна система»

Кросворд для Жовтих

1 Найбільша планета Сонячної системи.

2.Третя планета від Сонця.

3. Червона планета.

4. Блакитна планета, що лежить на боці.

5.Планета – «богиня краси і любові».

6. Він був колись дев’ятою планетою.

7.Перший космонавт.

 

 

ю

п

і

т

е

р

з

е

м

л

я

 

 

 

 

 

м

а

р

с

 

 

у

р

а

н

 

 

 

 

в

е

н

е

р

а

 

 

п

л

у

т

о

н

 

 

г

а

г

а

р

і

н

 

 

По вертикалі знайдіть слово код. Впишіть його у  маршрутний листок у рядок  №1.

Розв’яжіть ребус, щоб знати, де шукати наступну підказку.

Кросворд для Салатових

1.Найближча до Сонця планета.

2.Прилад, яким можна краще роздивитись зорі.

3.Група зірок.

4.Планета, на якій є життя.

5.Кулясте тіло, що випромінює світло.

6.Планета, названа на честь Бога війни.

 

 

 

м

е

р

к

у

р

і

й

 

т

е

л

е

с

к

о

п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с

у

з

і

р

я

 

 

 

 

з

е

м

л

я

 

 

 

 

 

 

 

 

с

о

н

ц

е

 

 

 

 

 

м

а

р

с

 

 

 

 

 

 

По вертикалі знайдіть слово код. Впишіть його у  маршрутний листок у рядок  №1.

Розв’яжіть ребус, щоб знати, де шукати наступну підказку.

Кросворд для Оранжевих

1.Уявна лінія, де небо сходиться з Землею.

2.Льодяна красуня з довгим хвостом.

3.Найбільша планета Сонячної системи.

4.Вони згорають в атмосфері, не долітають до Землі.

5. Планета, що має багато кілець.

6.Перший космонавт.

г

о

р

и

з

о

н

т

 

 

 

 

 

 

к

о

м

е

т

а

 

 

 

 

 

 

 

ю

п

і

т

е

р

 

 

 

 

м

е

т

е

о

р

и

 

 

 

с

а

т

у

р

н

 

 

г

а

г

а

р

і

н

 

 

 

 

 

По вертикалі знайдіть слово код. Впишіть його у  маршрутний листок у рядок  №1. Розв’яжіть ребус, щоб знати, де шукати наступну підказку.

 

Зупинка №2  Актова зала   Завдання для ЖОВТИХ

Розв’язавши завдання, знайдете адресу крісла (ряд і місце),  де знаходиться ваше друге слово-код. Не заблукайте! Знайдіть саме ваше слово!

1. Запишіть числовий вираз та знайдіть його значення:

Частка суми чисел 37 і 19 та різниці добутку чисел 2 і 5 та 3.

2.Розв’яжіть рівняння:

(((х-3)+2)-4)+7=12

Загадка під кріслом про картоплю

Я росла в темній темниці,

Як зросла – взяли в світлиці.

З мене шкуру всі деруть,

Мене варять, мене труть,

Пироги з мене печуть.

Відгадайте, хто ж я є,

І назвіть ім’я моє.

 

Зупинка №2  Актова зала        Завдання для САЛАТОВИХ

Розв’язавши завдання, знайдете адресу крісла (ряд і місце), де живе ваше друге слово код.  Не заблукайте! Знайдіть саме ваше слово!

1.Запишіть числовий вираз та знайдіть його значення:

Частка суми добутку чисел 3 і 5 та 13 і різниці чисел 53 та 49.

2.Розв’яжіть рівняння:

(((8+х)+9)+2)-4=23

Загадка під кріслом про алфавіт

Коли хочеш ти читати,

То повинен мене знати,

А коли мене не знаєш,

То нічого не вчитаєш.

 

Зупинка №2  Актова зала    Завдання для ОРАНЖЕВИХ

Розв’язавши завдання, знайдете  адресу крісла(ряд і місце)  де живе ваше друге слово код. Не заблукайте!  Знайдіть саме ваше слово!

1.Запишіть числовий вираз та знайдіть його значення:

Частка різниці добутку чисел 8 і 5 та 4 і різниці чисел 23 і 17.

 

2.Розв’яжіть рівняння:

(((х+4)-5)-2)+13=19

Загадка під кріслом про олівець.

У носатого Івана

Одежина дерев’яна.

Він у чистім полі ходить

І по ньому носом водить.

Не стрижений, не чесаний –

Гострим ножем зетесаний.

 

Куди іти далі? 

Зупинка №3 «Відгадай тварину»  Кабінет фізики    

1. Найрозумніші морські тварини, ссавці. Вони можуть рятувати  людей. Дресировані тварини виступають у морських цирках.

 2. Найбільша тварина суходолу. Має масу приблизно 5 тон.

 3.  Найвища на землі  тварина. Зріст приблизно 7 метрів.

 4. Морський хижак, великий, швидкий, зуби у 6 рядів, гострі.

 5. Пташка, яка відкладає яйця у чужі гнізда.

  6.  Має розкішне пір’я. Зріст 3 метри, маса 90 кг. Погано розвинені крила. Літати не може. Ноги дуже міцні. Бігає швидко. З’являється на світ з величезного яйця, маса якого приблизно 2 кг.

 7. Величезні морські тварини. Їжею є маленькі рачки. Деякі види досягають у довжину 30 м. Замість зубів в них особливі пластини.

 8. Густе довге біле хутро, широкі лапи. Самці увесь рік ходять серед льодів. А самки на зиму залягають у сніжні барлоги. Тут народжують вони дітей та годують їх молоком.

9. Великий птах, розмах крил до 2 метрів. Може довго літати високо в небі, виглядаючи собі здобич.

10.Тварини дуже прудкі стрибуни. Мають сумку, у якій носять своїх дитинчат.

Відповіді:

1. Дельфіни   2. Слон.  3. Жирафа.  4.Акула 5. Зозуля  6. Страус   7.              Кит  8.Білий ведмідь.  9.              Орел  10.              Кенгуру.

Після правильних відповідей скласти слово код з окремих букв.

Птах    (Ластівка)   Для підказки загадка

 Швидко скрізь цей птах літає,

 Безліч мушок поїдає,

 За вікном гніздо будує,

 Тільки в нас він не зимує.

Комаха  (Павук)  Для підказки загадка

Нитку старий тягне,

А на клубок не мотає,

Тканину собі тче,

А одяг не шиє.                       

 

Земноводна (Ящірка)    Для підказки загадка

Хто таку тварину знає:

Губить хвіст, коли втікає.

Не шукає й не пита,

Хто знайшов її хвоста,

Бо секрет для себе має –

Хвіст швиденько відростає.  

 

На коридорі знаходимо ребус. Куди іти далі?           

 

Зупинка №4 «Головні міста» Бібліотека

Завдання заховані у книжки про міста, що треба відгадати.

1.Творіння короля Данила –
це місто древнє і красиве.
І хоч вогні тебе палили,
ти – молодий, лиш трохи сивий.

Вдихайте магію століть – повірите без слів,
що причаровує навік мій неповторний …

Місто кохання, місто легенд

Кавою пахне …… ґоноровий!         (Львів)

2.Грає море зелене,
тихий день догора,
Дорогими для мене
стали схили Днiпра,
Де колишуться вiти
закоханих мрiй…
Як тебе не любити, …… мій.               (Київ)

3.…… стародавній, що досі слід явний
Ховаєш старої давнини, 
Й тебе я спізнала, й тебе пильнувала, -
Були то хорошії днини!
Старезний твій замок, дідизни останок,
Навік в моїй думці зостався. 
Волинський куточок, де мов в сповиточку 
Години ті сплять незабуті!                                (Луцьк)

                                                   (ОЛЕНА ПЧІЛКА)

Хто перший справився із завданнями, той і переміг.

 

docx
Додав(-ла)
Лойко Лариса
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку