Квест "У пошуках математичного скарбу"

Про матеріал

Мета заходу: сприяти підвищенню інтересу учнів до математики, розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації;

розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення ініціативи, розкриття й реалізації власного інтелектуального потенціалу;

виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ  І  НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ  КАБІНЕТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

ДПТНЗ «БРОВАРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»

 

 

 

Методична розробка квесту на тему:

«У пошуках математичного скарбу»

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

Розроблено:               

викладачем математики

Синюк Н.Л.

м. Бровари

2017 р.


Квест "У пошуках математичного скарбу"

 

Мета: сприяти підвищенню інтересу учнів до математики,  розширенню їхнього кругозору, формувати вміння переносити надбані знання в нові нестандартні ситуації; 

розвивати  логічне   мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення   ініціативи,  розкриття й реалізації власного інтелектуального  потенціалу; 

виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля  досягнення спільної мети.

Обладнання: маршрутні листи, картки із завданнями, ключі.

 

Епіграф 

”В математиці живе художник, архітектор і навіть поет”

 

Правила гри

  1. Грають 3 команди по 5 чоловік.
  2. Кожна команда подає заявку на участь у грі, погоджується з правилами та забов'язується їх дотримуватись.
  3. Гра проходить у приміщенні ліцею за певним маршрутом для кожної команди.
  4. Гра триває поки не буде визначено переможця.
  5. Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
  6. Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
  7. Мобільний телефон лише у капітана команди для екстреного зв'язку.
  8. Гра проводиться без підказок.
  9. Кожна команда має маршрутний лист у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання.
  10.  Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.

 

Хід заходу

09.15 – збір команд у кабінеті №38, де отримають інструктаж.

09.25 – старт.

 

І. Організаційний момент. 

Доброго дня всім  учасникам математичного квесту.

 

Геніальний французький учений Блез Паскаль, який в молоді роки пізнав найвищий політ музи, писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим».

 

ІІ. Мотивація. 

Кожному з вас хочу  побажати на цьому занятті бути:

У – успішним

С – самовпевненим

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

ІІІ. Основна частина

 

Маршрут команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За правильне виконання завдання викладач на кожному етапі віддає команді ключ

D:\ТИЖДЕНЬ_ МАТЕМАТИКИ\квест\1261579346_zolotoy_kluchik.jpg

Команда, яка першою збере комплект із 5 ключів, здобуде перемогу!

 

Завдання для команд

 

Кабінет української мови

Розгадати ребуси

Ребуси з математики з відповідями_Страница_14

Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_12

 

Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_03

 

Кабінет історії

Відправили посланця з Києва до Одеси і звеліли проходити йому кожен день по 50 км. Через скільки днів посланець добереться до Одеси, якщо відстань між містами 500 км?

 

Кабінет хімії

Сплав масою 650 г містить 30% золота. Визначити масу золота, що міститься в сплаві.

 

Кабінет англійської мови

Із 30 учнів групи англійською мовою володіють лише 5% учнів. Скільки учнів групи розмовляють англійською мовою?

 

ІV. Підведення підсумків

Визначення переможців квесту, отримання ними винагороди.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку