Методичні рекомендації щодо виконання та оцінювання практичних робіт з географії (9 клас).

Про матеріал
Критерії оцінювання практичних робіт з географії у 9 класі розроблені з урахуванням правильності і науковості викладення матеріалу
Перегляд файлу

Методичні рекомендації щодо виконання та оцінювання практичних робіт з географії

 9 клас

  • Підручник «Україна і світове господарство» 9 клас
  • Атлас для 9 класу
  • Зошит для практичних робіт або комплект контурних карт 9 клас

 

 

Практичні роботи

Зміст

Основні терміни та поняття

Рівні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

№ 1. Аналіз секторальної моделі економіки.

Навчально – тренувальна.

Оцінювання вибіркове.

 

Складання та аналіз схеми секторальної моделі економіки.

 

Секторальна модель економіки,

схема

З допомогою вчителя, використовуючи атлас та підручник, учень називає окремі галузі із секторів.

З допомогою вчителя на елементарному рівні складає схему, допускаючи неточності.

Самостійно складає схему галузевої структури, використовуючи різноманітні джерела.

Правильно, чітко складає та аналізує схему галузевої структури, характеризує зміни в секторальній моделі на сучасному етапі.

Практична робота № 3.

Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обгрунтування встановлених відмінностей.

Обов’язкове оцінювання.

Нанесення  на контурну карту за допомогою умовних знаків розміщення посівів провідних с/г культур.

Опрацювання і аналіз статистичних даних.

Виявлення причинно - наслідкових зв’язків.

Сільське господарство, сільськогосподарські культури, спеціалізація, сільськогосподарські зони, райони, регіони

Розрізняє деякі с/г культури.

За   допомогою вчителя позначає розміщення їх посівів на контурній карті, допускаючи неточності.

Називає с/г культури.

Орієнтується в контурній карті,

Самостійно позначає розміщення посівів найтиповіших с/г культур на контурній карті.

Самостійно позначає на контурнійкарті

Розміщення посівів найважливіших с/г культур.

Опрацьовує статистичні дані про виробництво с/г продукції в Україні.

 

Самостійно позначає на контурній карті

Розміщення посівів найважливіших с/г культур.

Аналізує статистичні дані щодо виробництво с/г продукції.

Робить висновки про чинники формування зон с/г спеціалізації, причини змін у виробництві с/г продукції в світі.

№ 4. Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобування камяного вугілля, нафти і природного газу.

Обов‘язкова при 1/2 год.

Навчально – тренувальна, оцінювання вибіркове при 1,5 год.

 

Робота з контурною картою:

позначення на контурній карті основних районіввугле-, газо– і нафтовидобутку, нафто-  і газопроводів.

Встановлення причинно – наслідкових зв’язків розміщення галузей паливної промисловості.

 

Галузева і територіальна структура,

Паливна промисловість,

басейни, райони, родовища, нафто-, газопроводи

З допомогою вчителя учень наносить окремі райони вугле-, газо– і нафтовидобутку.

Учень позначає основні райони вугле-, газо– і нафтовидобутку, нафто-  і газопроводи, допускаючи помилки.

Грамотно, дотримуючись картографічних вимог, виконує роботу. Розрізняє поняття: басейн, район, родовище та детально наносить на контурну карту.

Вільно володіє картографічною інформацією та творчо її використовує. Встановлює причинно – наслідкові зв’язки розміщення галузей паливної промисловості.

 

№5.2. Побудова та аналіз діаграм виробництва електроенергіїна електростанціях різних типів в Україні, країнах Європи та світу.

Обов’язкове оцінювання.

1. Побудова секторної діаграми за статистичними даними.

2. Аналіз структури виробництва електроенергії та перспективи її розвитку.

Секторна діаграма, електроенергетика, основні типи електростанцій,  традиційні і нові способи одержання енергії, екологічні проблеми електроенергетики, споживання енергії, енергозбереження.

 За допомогою вчителя намагається будувати секторну діаграму.

Учень розрізняє основні типи електростанцій, самостійно виконує основну частину практичної роботи,

Допускаючи помилки.

Учень усвідомлює мету практичної роботи,  самостійно будує секторну діаграму, використовуючи статистичні дані.

Учень творчо будує секторну діаграму та аналізує статистичні дані щодо виробництва електроенергії.

№6. Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні. Навчально-тренувальна.

Оцінювання вибіркове.

1. Нанесення на контурну карту сировинної бази, основних районів та підприємств чорної металургії.

2.  Аналіз факторів розміщення галузі.

Металургійний комплекс, його галузева та територіальна структура, сировинна база, фактори розміщення галузі, проблеми та перспективи розвитку.

Учень розпізнає та  підписує на  карту деякі об’єкти сировинної бази металургії з допомогою вчителя.

Учень з допомогою вчителя підписує на контурній карті сировинні бази та підприємства металургії, допускаючи неточності.

.

Учень володіє навчальним матеріалом, самостійно працює з картографічним матеріалом. Аналізує розміщення підприємств металургії.

Учень визначає причинно-наслідкові зв’язки, вільно володіє картографічною інформацією та творчо використовує її.

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку