Письмове множення круглих чисел

Про матеріал

Клас : 4

Математика

Тема уроку: Письмове множення круглих чисел

Тип уроку: урок здобуття нових знань. Урок – перегони, інтегрований (інформатика).

Перегляд файлу

Клас : 4

Математика

Урок № 83

Тема уроку: Письмове множення круглих чисел

Тип уроку: урок здобуття нових знань. Урок – перегони, інтегрований (інформатика).

Мета уроку:

Навчальна:

-  Познайомити з алгоритмом письмового множення чисел, коли обидва множники закінчуються нулями;

- Продовжувати роботу з удосконалення обчислювальних навичок учнів.

Розвивальна:

      -    Розвивати мислення, увагу.

  • Розвивати математичне мовлення;
  • Розвивати творчі можливості учнів;
  • Розвивати логічне мислення.
  • Розвивати навички роботи за обраним рівнем.

Виховна:

  • Виховувати культуру записів, інтерес до вивчення математики;
  • Зміцнювати віру у свої сили в кожної дитини незалежно від її здібностей.
  • Сприяти підвищенню саморозвитку, самоцінки, підготовки до дорослого життя
  • виховувати почуття взаємодопомоги,  вміння працювати в команді, аргументовано відстоюючи  власну думку;

Обладнання:

 Мультимедійний проектор, презентація уроку,  різнорівневі картки для самостійної роботи, аркуш самооцінювання, підручник.

І. Організаційний момент

1. Привітання.

 - У нас у класі гості. Привітайтеся з ними.


В мене клас 4 – В

 Кращі діти в світі

Вони розумні,гарні,добрі

А іще   талановиті


 

II.  Мотивація

1. Cтворення психологічного настрою.

Діти,прошу вас уважно послухати перше завдання стоячи. -Нехай першими сядуть уважні, другими - чуйні, а тепер - сердечні та щирі, згодом - добрі та милосердні.

  • Ви вагалися? Чому? Тому що ваші душі
переповнені і одним, і другим, і третім. Поверніть, будь ласка, руки долонями один до одного. Ви відчуваєте тепло, яке посилає вам ваш товариш? Це тепло його серця, його душі, яке зігріє вас під час уроку.

 

Хочу відкрити вам один секрет. Сьогодні урок у нас буде не зовсім звичайний. Ви сучасні діти, діти знайомі з комп’ютером, діти, які грать в комп’ютерні ігри, іноді не лише на перервах. Тому ми сьогодні гратимемо разом.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

        1.Математичний диктант

Отже, починаємо. Перш за все щоб увімкнути комп’ютер, потрібен пороль.

Записуйте відповіді в рядок через клітинку, це і буде поролем.

  • Суму чисел 300 і 30 помножити на 2;
  • Від 2000 відняти добуток чисел 400 і 2
  • До частки чисел 630 і 9 додати 10
  • Ширина прямокутної ділянки 20 метрів, довжина – 40. Знайдіть його площу.

Виконайте перевірку. Ті, хто дібрав пороль вірно, поставте собі в картці оцінювання 1 бал.

 

2. Усна лічба.

На робочому столі нашого комп’ютера з’явилась папка “Перегони Формула

4 В”. Що потрібно зробити, щоб папка відкрилась?  ( 2 рази кликнути мишкою)

  • Той, кому я даю в руки мишку і називаю число, повертає мишку, помноживши число на 2.

Команди отримують свої гоночні авто.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Оголошення теми уроку. Мотивація.

Діти , як ви думаєте, навіщо нам знання з цієї теми? Де це знадобиться в житті? ( При вивченні географії. При роботі в банку, рахувати гроші. В астрономії під час подорожей до зірок. Під час мандрів або перегонів, щоб обчислювати відстань, навіть для заправки авто).

  1. Робота над повторенням алгоритма множення.

При роботі за комп’ютером, та й взагалі при виконанні будь-якої роботи необхідна певна послідовність дій (алгоритм). Зараз ми повторимо алгоритм письмового множення кругиз чисел. (учень біля дошки)

Алгоритм

1 Підписуємо другий множник під першим так, щоб нулі залишилися справа.

2.Виконуємо множення не звертаючи увагу на нулі.

3. До отриманого добутку приписую справа стільки нулів, скільки у першому множнику.

- Подивіться на другий  приклад.

- Ми зможемо користуючись цим алгоритмом, обчислити цей приклад?

Алгоритм.

1 Підписуємо множники стовпчиком так, щоб нулі залишилися справа.

2.Виконуємо множення не звертаючи уваги на нулі.

3.Підраховуємо число нулів в обох множниках разом.

4.Дописуємо стільки ж нулів до добутку справа.

   Y. Первинне закріплення матеріалу.

Команди отримують картки із прикладами і по-черзі розв’язують приклади. Після перевірки виставлляють бал в картку оцінювання.

YI. Закріплення та осмислення знань.

1 Різнорівнева самостійна робота.

Команди дісталися СТО. В комп’ютерних перегонах пропонується покращення для свого авто. Ви отримаєте ці покращення, виконавши завдання

 

 

1.Червона картка – турбо підсилювач для авто. Кожне виконане завдання 4 бали.

 

 

  1.Жовтий рівень – покращення ходової частини авто. ( по 3 бали)

 

 

1.Зелений рівень - гідропідсилювач рульового колеса. ( по 2 бали).

Після перевірки і заповнення картки учень може взяти картку іншого кольору.

Команда, яка отримає найбіьшу кількість балів, після дозаправки (Д/з)

Перейде до суперігри (на наступному уроці математики всі учасники команди працюватимуть за комп’ютером. 

УІІІ. Пояснення домашнього завдання

  • Червоні- скласти 6 прикладів на множення , які в добутку будуть мати три, або чотири нулі., с.132 з.825
  • Жовті та зелені – с.132 пр.826, з. 827

 

 

 

 

Додаток 1

Картка самооцінювання

Прізвище учня ___________________________________

 

Перший етап

(м.д.)

Другий етап

(Групові приклади)

Третій етап

Четвертий етап

Додаткове завдання

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              Додаток 2

 

  1. Розв’яжи рівняння.

Х : 150 = 3175 + 1175   У : 680 = 27 х 30

 

 

  1. Розв’яжи рівняння.

Х : 9 = 80     У : 4 = 12 х 20

  1. Периметр квадрата дорівнює 320 мм. Обчисли площу цього квадрата.

 

  1. Знайди значення виразу:

46 000 х а, якщо а = 9, 20.

  1. Довжина прямокутника 8 см, це на 2 см більше за його ширину.

Знайди периметр  прямокутника та його площу.

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Демченко Елена
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку