Освіта: вища (Львівський державний університет ім. Івана Франка за спеціальністю «Українська мова та література»)Кваліфікація: філолог, викладач української мови та літератури. Кваліфікаційна категорія: вища. Педагогічний стаж: 21 рік. Місце роботи: ліцей «Надія» ЛМР (з 2007 р.)Ковальова Зоряна Миколаївна
Завдання. Література й мова вивчаються не для того, щоб через багато років людина могла розповісти всі правила та біографічні дані письменника, знати тему та ідею твору. Ставлю перед собою завдання – навчити здобувача освіти думати, розуміти мовні правила, користуватися ними, вільно володіти усним та писемним мовленням, бути патріотом своєї Батьківщини
На уроці застосовую. Мультимедійні урокиІнтерактивні вправи. Мікрофон. Мозковий штурм. Коло ідей. Навчаючись вчуся. Займи позицію. Акваріум. Незакінчене речення. Проєктні технологіїІгрові завдання. Методт кооперативного навчання. Робота в парах. Робота в групах. Нестандартні уроки: Урок – подорож. Урок – казка. Урок – суд. Урок – змагання. Урок – рольова гра. Урок - екскурсія
Принцип демократизації (кожна думка має право на існування)Принцип толерантності (всі ми – різні, але всі ми – рівні». Принцип гуманності (ідея любові до людини та до усього живого)Принцип духовності (розвивати внутрішній світ дитини)Принцип саморозвитку. Принцип продуктивного навчання (навчання через діяльність)Принцип мотиваціїВміння «виходити за межі»Мої педагогічні принципи
Наші уроки. Другорядні не означає не головні (про другорядні члени речення) ( 8 – А кл.) 2022 – 2023 н.р. Словосполучення. Види словосполучень (8 – А кл.)2021 – 2022 н.р.3. Відомості про Олексу Стороженка, його гумористичні твори. Морально-етичні проблеми в оповіданні «Скарб» (7 – А кл.) 2021 0 2022 н.р.4. Т. Шевченко. «Кавказ». Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. 2022 – 2023 н.р..