Презентація "Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. Розв'язування задач."

Про матеріал
Презентація до уроку математики для 4 класу за підручником "Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. Розв'язування задач."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика, 4 клас. Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. Розв'язування задач.

Номер слайду 2

Девіз уроку: Міркуй, пробуй, твори!Розум і логіку прояви!Активним і уважним будьІ про кмітливість не забудь!

Номер слайду 3

Гра “Влучний стрілець”Завдання. Клас ділиться на 2 команди з допомогою цеглинок лего. Кожній команді потрібно якнайшвидше обчислити вирази та з’єднати їх з правильною відповіддю.

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка. Завдання. Прописати каліграфічно усі знайдені числа. Утворити з них та записати найбільше багатоцифрове число.765 411

Номер слайду 5

Робота в парах з інтерактивним застосунком Learningapps.org. Завдання. Відсканувати QR-код. Виконати дії з іменованими числами. З'єднати пари.

Номер слайду 6

Вправа-гра «Математичний футбол»Завдання. Клас працює у 2 командах. Кожній команді учитель по черзі дає запитання. Якщо відповідь команди є неправильною, їй зараховується гол. Виграє команда з меншою кількістю голів.

Номер слайду 7

Робота в парах. Завдання. Записати час у менших одиницях вимірювання. Самоперевірка за ключем.3 год = 60 • 3 = 180 хв        10 хв 15 с = 615 с5 хв = 60 • 5 = 300 с          2 доби 5 год = 24 • 2 + 5 = 53 год

Номер слайду 8

Робота з таблицею{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Шукане. Вираз. Результат112 доби24 год : 122 год112 години60 хв : 125 хв112 хвилини60 с : 125 с56 хвилини60 с : 6 • 550 с56 години60 хв : 6 • 550 хв56 доби24 год : 6 • 520 год

Номер слайду 9

Нейрогімнастична вправа «Кулак. Ребро. Долоня"Завдання. Вихідне положення: сидячи, руки знаходяться на площині столу. Три положення руки, що послідовно змінюються:1. Долоню стиснути в кулак2. Покласти долоню ребром.3. Розпрямити долоню на площині столу. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою рукою, потім двома руками разом. Повторити 8-10 разів.

Номер слайду 10

Самостійна робота учнів. Завдання. Клас ділиться на 3 варіанти по рядах. Виконати завдання 463.І варіант – перше завдання, ІІ – друге, ІІІ – третє.

Номер слайду 11

Робота над задачею. Завдання. Розв’язати задачу за коротким записом у таблиці.{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}Кількість. Ціна. Вартість. Ліда15 від 120однакова?, на 12 грн меншеІрина14 від 120?

Номер слайду 12

Робота над задачею. Самоперевірка розв’язування задачі.1) 120 : 5 = 24 (шт.) — купила Ліда;2) 120 : 4 = 30 (шт.) — купила Ірина;3) 30 - 24 = 6 (шт.) — менше купила Ліда;4) 12 : 6 = 2 (грн) — ціна одного аркуша паперу.

Номер слайду 13

Руханка-танок "Щасливі діти" https://youtu.be/b. OAepb5e. Peg

Номер слайду 14

Робота в командах. Завдання. Виконати обчислення завдання 466.І команда ІІ команда48 288 : 12 48 024 : 24 48 448 : 16 57 288 : 44 Взаємоперевірка.48 288 : 12 = 4024    48 448 : 16 = 302848 024 : 24 = 2001    57 288 : 44 = 1302

Номер слайду 15

Творча робота над задачею у командах. Завдання команді 1. Доповнити таблицю до задачі 464 та розв’язати задачу.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}День подорожіЧас. Швидкість. Відстань1-й __ гододнакова?2-й__ год?, на __ км більше

Номер слайду 16

Творча робота над задачею у командах. Завдання команді 2. Розв’язати задачу 464 за поданим планом розв’язування.1. На скільки довше були в дорозі 2-го дня?2. Скільки кілометрів долали туристи за 1 годину? (Швидкість руху.)3. Скільки кілометрів пройшли 1-го дня?4. Скільки кілометрів пройшли 2-го дня?

Номер слайду 17

Творча робота над задачею у командах. Розв’язання задачі1) 7 - 5 = 2 (год) — довше були в дорозі 2-го дня;2) 12 : 2 = 6 (км/год) — швидкість, з якою рухалися туристи;3) 6 • 5 = 30 (км) — пройшли 1-го дня;4) 6 • 7 = 42 (км) — пройшли 2-го дня.

Номер слайду 18

Індивідуальне виконання завдань на картках. Завдання. Познач правильну відповідь.

Номер слайду 19

Індивідуальне виконання завдань на картках. Самоперевірка та самооцінювання.

Номер слайду 20

Колективна робота над задачею 467{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Площа саду. S = a • b. Площа саду80 • 24 = 1920 (м2)Площа половини ділянки. S : 2 Площа половини ділянки1920 : 2 = 960 (м2)Кількість яблунь(S : 2) : 12 Кількість яблунь960 : 12 = 80 (ябл.)

Номер слайду 21

Вправа «Моя робота на уроці»Завдання. Розкажи про свою роботу на уроці користуючись схемою. ЗНАЮУМІЮПОТРЕНУЮСЯ

Номер слайду 22

Вправа «Сходинки успіху»Завдання. Намалюйте у зошитах сходинки по кількості завдань нашого уроку. Зафарбуйте ті сходинки із завданнями, на яких ви впорались.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коновалова Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
1049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку