Презентація до уроку : "Інтеграл у фізиці "

Про матеріал
Презентація до інтегрованого уроку математики та фізики. Урок Тема: Застосування інтеграла в фізиці Мета: Сприяти глибокому засвоєнню знань фізики і математики через встановлення міжпредметних зв’язків засобами інтегрального числення, формувати практичні зв язки наукового розуміння законів, взаємозв’язків явищ у природі за допомогою розв’язування задач; розвивати в учнів вміння узагальнювати цілісну систему ,вміння реалізувати практичні зв’язки курсу математики і фізики, розвивати навички самостійного прийняття рішень. Виховувати культуру розумової праці, створювати сприятливі умови для формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування інтеграла в фізиці. Мета:-сприяти глибокому засвоєнню знань фізики і метематики через встановлення міжпредметних зв’язків засобами інтегрального числення-формувати практичні зв’язки наукового розуміння законів і взаємозв’язків явищ природи за допомогою розв’язування задач.-розвивати в учнів вміння узагальнювати цілісну систему, вміння реалізувати практичні зв’язки курсів фізики і математики.-виховувати культуру розумової праці, створювати сприятливі умови для формування загальлнонавчальних умінь і навичок учнів.

Номер слайду 2

Бліцопитування1 s=v*t А Робота і потужність 2 A=N*t Б Сила струму і електричний заряд 3 q=I*t В Швидкість руху і переміщення 4 Q=c*t Г Лінійна густина і маса стрижня Д Кількість теплоти і теплоємність

Номер слайду 3

Відповіді бліцопитування1-В2-А3-Б4-Д

Номер слайду 4

Таблиця фізичних величин та співвідношень між ними.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} №Величини. Сспіввідношення. Знаходження похідноїЗнаходження інтеграла 1 S- переміщення. V-швидкість  2 A-робота. F-сила  3 A-робота. N-потужність  4  5q-електричний заряд. I-сила струму  6 Q-кількість теплотиc- теплоємність 

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} №Величини. Сспіввідношення. Знаходження похідноїЗнаходження інтеграла 1 S- переміщення. V-швидкість  2 A-робота. F-сила  3 A-робота. N-потужність  4  5q-електричний заряд. I-сила струму  6 Q-кількість теплотиc- теплоємність 

Номер слайду 6

Інтеграл-це площа𝑎𝑏𝑓𝑥𝑑𝑥=lim𝑛→∞𝑘=1𝑛𝑓(𝑥)∆𝑥𝑘 Площа під графіком дорінює границі інтегральних сум, якщо діаметр розбиттся-найбільша з довжин відрізків ∆𝑥𝑘  −прямує до нуля. 

Номер слайду 7

Портрети математиків. Архимед. Остроградський. Ньютон

Номер слайду 8

Портрети математиків. Ейлер БернулліЛейбніц

Номер слайду 9

Задачі1 група Тіло рухається зі швидкістю V(t)=1+6t. Знайдіть шлях, який пройшло тіло:а) за перші 10сб)за третю секунду2 група. Для стискання пружини на 3 см необхідно виконати роботу 16 Дж. На яку довжину можна стиснути пружину , виконавши роботу 144 Дж?3 група. Визначте електричний заряд, що проходить через поперечний переріз провідника за 6с, якщо сила струму змінюється за законом I(t)=6t-5 (A)4 група. При розтягуванні пружини на 5 см виникає сила пружності 3 Н. Яку роботу треба виконати ,щоб розтягнути пружину на 5 см ? 5 група. Знайдіть масу стрижня завдовжки 20см, якщо залежність його лінійної густини від довжини задається формулою p(l)=2t2+1 (кг/м)

Номер слайду 10

Картка самоконтролю: Оцінити свою роботу на уроці і виставити собі від 0 до 3 балів. Я допомагав(ла) іншим учням , заохочував (ла) Їх до роботи. Я вносив(ла) вдалі пропозиції . Які були враховані в ході розв’язування. Я активно працював(ла) у групі Я узагальнював(ла) думки інших та просував(ла) роботу класу вперед

Номер слайду 11

Виберіть смайлики настрою

Номер слайду 12

Домашнє завдання§26 №4 ст 285№8 ст 371№6* ст 285

Номер слайду 13

Презентацію на урок підготували: Н. І. Шабатіна – вчитель математики КЗШ№21, вчитель вищої категорії , вчитель- методист. Л. О. Тур – вчитель фізики КЗШ№21, вчитель вищої категорії, вчитель- методист.

Номер слайду 14

Дякуємо за увагу.

pptx
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку