Презентація до виступу на обласному вебінарі викладачів ПТНЗ з правознавства з теми: «Проблемне навчання на уроках правознавства». ( з досвіду роботи)
Будьте самі шукачами, дослідниками.
Не буде вогника у вас – вам ніколи
не запалити його в інших».
Василь Сухомлинський
кросворд «Право і учні»По горизонталі1. Міжнародний документ прав людини.2. Конвенцію про права дитини затвердила 1989 року...?3. До 18 років людину вважають ... .4. Діти повинні дотримувати норм ... По вертикалі1. Міжнародний документ про права дитини.2. Назвати одну з форм захисту прав дітей, позбавлених батьківського піклування.3. Дітей, позбавлених родин, охороняють і опікують ... .4. Діти мають право висловлювати власну ... 5. Згідно з Конвенцією ООН про права дитини, вони мають право на гру, відпочинок і ... . Ключ По горизонталі: 1 Декларація; 2 ООН; 3 дитиною; 4 конвенції. По вертикалі: 1 Конвенція; 2 опіка; 3 держава.; 4 думку; 5 дозвілля.
ГРУПОВА РОБОТА – КОЛЕКТИВНА ДУМКАІ групаІІ група. Кого зображено на фотографії?Скільки цим дітям років?Де вони живуть?Чому в дітей такий зовнішній вигляд? Хто винен, що дитина перебуває в такому стані?Які почуття у вас викликають, коли ви дивитеся на неї?Чи бачить і чує наша держава своїх дітей?
Активність учнів має бути максимальною Умови ефективного використання. Викладач має організувати роботу на уроці так, щоб учні: Стежили за його діями, міркуваннями, маніпуляціями;Розуміли суперечності, що виникають під час розв’язання проблеми;Контролювали переконаність його доказів.
Кейс для групи І Проблемні запитання. Громадянин К. із особливими потребами прибув на інвалідному візку до вищого навчального закладу міста Д., щоб подати документи для вступу. Приймальна комісія відмовила громадянину К. у прийомі документів, мотивуючи це тим, що у виші немає умов для навчання людей із особливими потребами (відсутні ліфт, пандуси тощо). Чи правомірна відмова приймальної комісії?Які гарантії забезпечують громадянину К. на освіту?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку? Кейс для групи ІІПроблемні запитання. Громадянин О. звернувся до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини зі скаргою на дії місцевої влади, яка заборонила йому займатися підприємницькою діяльністю. Громадянин О. стверджував, що підприємницька діяльність не заборонена законом, а тому він вважає дії місцевої влади незаконними і такими, що порушують його права. Чи правомірні дії місцевої влади?Які гарантії забезпечують право громадян займатися підприємницькою діяльністю?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку?Кейс для групи І Проблемні запитання. Громадянин К. із особливими потребами прибув на інвалідному візку до вищого навчального закладу міста Д., щоб подати документи для вступу. Приймальна комісія відмовила громадянину К. у прийомі документів, мотивуючи це тим, що у виші немає умов для навчання людей із особливими потребами (відсутні ліфт, пандуси тощо). Чи правомірна відмова приймальної комісії?Які гарантії забезпечують громадянину К. на освіту?Які механізми захисту прав людини потрібно застосувати у цьому випадку?Кейс - метод