Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про головні члени речення,удосконалити навички знаходити підмет і присудок у реченні,сформувати цілісну систему особистих знань,структурувати вивчений теоретичний матеріал,розвивати творчі вміння самостійно розв'язувати нові пізнавальні завдання,вміння працювати з текстом;виховувати любов і пошану до рідної землі.
Розподільний диктант- Випишіть словосполучення у дві колонки: із простим та складеним підметом.1. Козак не боїться ні хмари, ні грому.2.І три тополі стали на сторожі.3. У прізвищі моєму козацька кров кипить.4. Сузір'я Великої Ведмедиці зійшло у цю чарівну ніч.5. Не зміліє в батьківській криниці вода.
Робота в парах. Установити відповідність між фразеологізмами й синонімічними до них дієсловами.1. Набрати води в рот.2. Припасти оком.3. Валяти дурня.4. Скалити зуби.5. Вростати в землю.6. Скребти голову.7. Робити вигляд. А. Байдикувати. Б. Завмирати. В. Посміхатися. Г. Набридати. Д. Задивитися. Е. Прикидатися. Ж. Мовчати.