Тема уроку: «Чому у водойм блакитні очі?»Мета уроку: ознайомити учнів з поняттями: «водойми», «річки», «моря» та їх значенням у житті людини; виховувати дбайливе ставлення до водойм і природи загалом. Якого кольору найбільше?Яким кольором на карті позначають водойми – ріки, озера, моря?Де іще можна побачити схематичне зображення водойм?
Віртуальна лабораторія. Дослід Вода і звук. Налийте воду в миску. Вилийте трохи з кухля води в миску. Що ви почули? Підніміть кухоль повище, тонкою цівкою лийте воду в миску. Що ви почули? Міняйте висоту кухля. Чи відрізняються при цьому звуки? Коли звук гучніший? ВИСНОВОКЧим вище підіймати кухоль, тим голосніше звук. Тече, тече – не витече. Біжить, біжить – не вибіжить. Загадки. Посеред поля Лежить дзеркало. Скло блакитне. Рама зелена. Направо вода і наліво вода. Пливуть кораблі тут сюди і туди. Але якщо захочеш напитися,дружок. Солоним виявиться кожен ковток.
Річка – це природний водний потік, що тече у поглибленні, створеному його рухом. Озеро – це природна водойма уповільненого водообміну, розташована в заглибинах суходолу, не пов'язана з морями та океанами. Море – частина Світового океану, яка відокремлена сушею або підвищенням рельєфу, має солоність води. Океан – це водний простір земної кулі за межами суходолу.