Класифікація хорових колективів. ТИП ХОРУ ( за характеристикою голосів ) : жіночий ( сопрано, альт ) чоловічий ( тенор, бас ) дитячий ( дискант, альт ) мішаний ( сопрано, альт, тенор, бас )ВИД ХОРУ ( за кількістю хорових партій ) : одноголосний, двоголосний, триголосний, чотириголосний і т. д.
Робота над хоровою партитурою. Надати короткі відомості про авторів твору. Розкрити зміст твору. Ознайомитися з нотним текстом ( зіграти партитуру на інструменті ), прослухати хорове звучання твору. Співати хорові партіїКоротко проаналізувати музично – теоретичні особливості твору. Виявити завдання диригента ( розподіл музичних фраз та дихання, схема диригування, звуковедення, вступи та зняття, витримані звуки, динамічний розвиток )
Рекомендації для організації самопідготовки студентів. Уважно прочитай текст пісні та вияви її зміст. Ознайомся з мелодією ( грай та співай )Склади невелике емоційно виразне вступне слово з урахуванням віку дітей Розподіли всю мелодію на фрази. Продумай динамічний план пісніСпівай виразно, голосом передаючи художній образ, та показуй дихання кивком голови