Прогнозування за ілюстрацією. Вчитель має показати ілюстрацію до теми обговорення. Діти мають зробити свої припущення щодо теми та що вони знають з цього приводу. Вчитель може задати такі питання: як ви думаєте, що тут зображено? До чого це відноситься (в повсякденному житті, чи до якої галузі/сфери науки тощо)? Яка тема нашого обговорення? Що ви чули про це?
Заходи безпеки{8 EC20 E35-A176-4012-BC5 E-935 CFFF8708 E}Особистий рівень. Набувати навичок і додержуватися правил безпечної поведінки. Уміти діяти в разі виникнення небезпечної ситуаціїДодержуватися здорового способу життя. Уміти оцінювати ризики для здоров’я і життя в повсякденному життіНабувати й вдосконалювати навички самоконтролю, уміти керувати емоціями. Уміти надавати домедичну допомогу. Додержуватися моральних і етичних норм, загальнолюдських цінностей
Проаналізуйте ситуацію: - підліток постійно ходить у навушниках, слухаючи музику, перебуваючи «на своїй хвилі», при цьому протягом дня він неодноразово переходить вулицю. У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають у разі такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? Зробіть висновки.
3. Проаналізуйте ситуацію: - підліток під час спілкування в Інтернеті повідомляє про себе різні відомості: адресу, телефон, інформацію про місця, де він буває. Він з легкістю заводить друзів у різних соціальних мережах і погоджується на зустрічі з незнайомцями. У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають за такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? Зробіть висновки.