Презнтація до уроку з теми "Розв'язування задач за допомогою теореми Піфагора"

Про матеріал
Формувати навички самооцінки, вміння та навички учнів розв’язувати практичні задачі на застосування теореми Піфагора
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвязування задач за допомогою теореми Піфагора. Тема уроку: Підготувала: Бондар О. В.,вчитель математики КЗ «Класична гімназія Кропивницької міської ради»

Номер слайду 2

- закріпити теоретичні знання;- активізувати пізнавальну діяльність учнів; - розвивати логічне мислення, пізнавальну активність учнів, обчислювальні навички, увагу, кмітливість; - формувати навички самооцінки, вміння та навички учнів розв’язувати практичні задачі на застосування теореми Піфагора;- виховувати інтерес до математики, розуміння ролі геометрії у вирішенні практичних завдань. Мета уроку:

Номер слайду 3

Бліцопитування. Який трикутник називається прямокутним?Як називаються сторони прямокутного трикутника?Яку сторону називають гіпотенузою?Які сторони називаються катетами?Чому дорівнює сума гострих кутів прямокутного трикутника?Чи може в прямокутному трикутнику бути два прямих кути? Чому?

Номер слайду 4

Бліцопитування. Перпендикуляр, проведений з вершини трикутника на протилежну сторону або її продовження.. Закінчити речення: Відрізок, що сполучає основу перпендикуляра з основою похилої… Як формулюється теорема Піфагора?Які проекції мають рівні похилі?Закінчити речення: більша похила має …. В прямокутному трикутнику напроти кута в 30 градусів лежить сторона …

Номер слайду 5

https://learningapps.org/1532713 ( трикутник та його елементи)Повторення навчального матеріалуhttps://learningapps.org/3379176 Елементи прямокутного трикутника

Номер слайду 6

Теорема Піфагора звучить так: У прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів За малюнком: ВС²=АВ²+АС² Наслідкові формули: AB²=BC²-AC² AC²=BC²-AB²

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ТРЕНАЖЕР ТЕОРЕМА ПіФАГОРА

Номер слайду 9

Знайти катет 𝑎 54𝑎 1 3 5 7 Виберіть правильну відповідь Вірно. Не вірно. Не вірно. Не вірно𝑐2=𝑎2+𝑏2 52=𝑎2+42 Підказка

Номер слайду 10

9 10 11 12 Виберіть правильну відповідь Вірно. Не вірно. Не вірно. Не вірно𝑐2=𝑎2+𝑏2 152=𝑎2+122 Підказка. Знайти катет 𝑎 15 𝑎 12

Номер слайду 11

14 16 18 20 Виберіть правильну відповідь. Вірно. Не вірно. Не вірно. Не вірно𝑐2=𝑎2+𝑏2 202=122+𝑏2 Підказка. Знайти катет 𝑏 20b12

Номер слайду 12

145  450  510  221  Виберіть правильну відповідь Вірно. Не вірно. Не вірно. Не вірно𝑐2=𝑎2+𝑏2 102=42+𝑏2 a=102−42 Підказка. Знайти катет 𝑏 10b4

Номер слайду 13

Розв’язати задачіЗАДАЧА 1 Знайти гіпотенузу, якщо один з катетів дорівнює 8см, а другий 6см. А)100см П)10см К)12см. Розв’язування: Нехай АВ=8см,а АС=6см,ВС-?

Номер слайду 14

ЗАДАЧА2. Одна зі сторін прямокутника дорівнює 7см,а діагональ - 25см. Знайти другу сторону прямокутника.І)24см Й)32см К)28см. Розв’язування:

Номер слайду 15

ЗАДАЧА 3 Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 29см,а висота, проведена до основи,21см. Знайдіть основу трикутника. У)60см Х)30см Ф)40см

Номер слайду 16

ЗАДАЧА 4. Сторона ромба дорівнює 26см, а одна з діагоналей -48см. Знайдіть другу діагональ ромба.

Номер слайду 17

Домашнє завдання1. Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 6 см і 8 см2. Знайти периметр ромба, діагоналі якого дорівнюють 6 см і 8 см3. Знайти висоту рівнобедреного трикутника, у якого бічна сторона дорівнює 13см, а основа 24 см4. Катети прямокутного трикутника відносяться як 3:4, а його гіпотенуза дорівнює 20см. Знайти катети трикутника

pptx
Додав(-ла)
Бондар Ольга
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Презентації
Додано
29 лютого
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку