- закріпити теоретичні знання;- активізувати пізнавальну діяльність учнів; - розвивати логічне мислення, пізнавальну активність учнів, обчислювальні навички, увагу, кмітливість; - формувати навички самооцінки, вміння та навички учнів розв’язувати практичні задачі на застосування теореми Піфагора;- виховувати інтерес до математики, розуміння ролі геометрії у вирішенні практичних завдань. Мета уроку:
Бліцопитування. Який трикутник називається прямокутним?Як називаються сторони прямокутного трикутника?Яку сторону називають гіпотенузою?Які сторони називаються катетами?Чому дорівнює сума гострих кутів прямокутного трикутника?Чи може в прямокутному трикутнику бути два прямих кути? Чому?
Бліцопитування. Перпендикуляр, проведений з вершини трикутника на протилежну сторону або її продовження.. Закінчити речення: Відрізок, що сполучає основу перпендикуляра з основою похилої… Як формулюється теорема Піфагора?Які проекції мають рівні похилі?Закінчити речення: більша похила має …. В прямокутному трикутнику напроти кута в 30 градусів лежить сторона …
Домашнє завдання1. Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 6 см і 8 см2. Знайти периметр ромба, діагоналі якого дорівнюють 6 см і 8 см3. Знайти висоту рівнобедреного трикутника, у якого бічна сторона дорівнює 13см, а основа 24 см4. Катети прямокутного трикутника відносяться як 3:4, а його гіпотенуза дорівнює 20см. Знайти катети трикутника