Інтегрований урок з української літератури та математики.
підготували вчителі:
Математики - Уляна Приємська
Української мови і літератури - Галина Гаврилюк
Виховна мета: виховання у школярів почуття патріотизму, бажання поважати та вивчати історію рідного краю на прикладі життя і творчості Тараса Григоровича Шевченка. Навчальна мета: повторити та закріпити знання учнів про життя та творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички виразного читання, зв’язного мовлення; закріпити в учнів уміння й навички розв’язування вправ з теми: «Дії з десятковими дробами»; додавання та віднімання, множення і ділення десяткових дробів; розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів; викликати інтерес до вивчення предметів;
ГРА “ХТО ШВИДШЕ?”Знайдемо число, яке становить 0,1 від числа 100 Розв’яжіть рівняння: 1,3 + у = 2,3 Знайдіть різницю чисел 20,4 і 0,4 У книжці 76 сторінок. Хлопчик прочитав 0,25 частини книги. Скільки сторінок він прочитав? Знайдіть значення виразу: (5,4 – 3,5) + ( 9,4 - 8,3) = Запишіть число, яке становить ½ від числа 24 Обчислити 1/3 числа 69 r
1. Хто був порадницею у дитинстві для Тараса? 2. Знайди 2/5 — від числа 10. 3. Кого з батьків Тарас Григорович втратив першим? 4. Спростити вираз 1,5а + 3,5а = 5. Чого хотів навчитися Тарас у дитинстві? 6. Поділи 200 на половину. 7. У якому вірші Т. Г. Шевченко розповідає про бажання матері? 8. Додайте до суми чисел 7 і 13,6 число 15. 9. Пpo що мріяв Т. Шевченко? 10. Скільки літер у слові «МАТЕМАТИКА»(Катря)(Чотири)(Матір)(5а)(Малювати)(100)(“Садок вишневий коло хати”)(35,6)(Про вільну щасливу Україну)(Десять)ЕРУДИТr