Ранкова зустріч 4 клас до теми "Водні багатства України"

Про матеріал

Розширити знання учнів про значення води;

визначити настрій учнів;

забезпечити доброзичливу атмосферу;

розвивати емоційний інтелект, уяву, логічне мислення;

виховувати чуйність, любов до природи, бережливе ставлення до води.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч 4 клас до теми «Водні багатства України»

Тема: розширити знання учнів про значення води;

 визначити настрій учнів;

забезпечити доброзичливу атмосферу;

 розвивати емоційний інтелект, уяву,  логічне мислення;

 виховувати чуйність, любов до природи, бережливе ставлення до води.

І. Вітання.

Доброго  ранку, птахи співають,

Доброго ранку, хмарки з неба вітають.

Доброго ранку, квітам , деревам, друзям й знайомим.

Миру і злагоди в кожну оселю, щоб  наші рідні були здорові й веселі.

Вправа «Долоньки» ( діти вітаються один з одним , торкаючись долоньками, бажають  ожин одному гарного настрою)

 ІІ. Обмін інформацією. Тема дня «Значення води».

У мене сьогодні чудовий піднесений настрій, бо коли я йшла до школи, то йшов дощ і я раділа.

  • Чому я раділа? (відповіді дітей)
  • А ще тому, що зустріла чудову дівчинку, малесеньку чарівну Краплинку.

Вправа «Уявляю і малюю,  а вже потім презентую »  (Відповіді та малюнки  учнів)

- Знайомтеся , ось вона!

Краплинка.  Дівчинка із синьо-блакитним волоссям та кухлем у руці. Вона багато чого знає про воду.  Скільки її на Землі та скільки міститься в рослинах і в організмі людини.  Звідки вода надходить до наших осель і куди дівається після використання.  А найголовніше – Краплинка знає, як берегти воду. Про все це вона розповідає Тарасику та Катрусі. Познайомив її з нашими чудовими дітлахами Домовичок.

 А це улюблений віршик Краплинки про воду (авторка Кадрія Сафіуліна).                                                                                                                                                               

 

  Якби на всьому світі не стало вмить води,

 То висохли б всі ріки і зникли би льоди.  

 Тоді би дощ не капав, не падав білий сніг.

 Ніхто і на санчатах кататись би не зміг.

 

 Кап-кап-кап – тече водичка,                                                         

 Кап-кап-кап – помиєш личко,  

 Кап-кап-кап – поп’єш води –

Кран скоріше закрути

 

. Якби на всьому світі не стало вмить води,

 Пожухли би городи, загинули б сади.

 І в морі-океані не плавали б кити –

 Бо в тому океані ні крапельки води.       

 Хлюп-хлюп-хлюп – тече струмок,  

 Ремонтуй зливний бачок.

 Бо на світі без води

 Ні туди, і ні сюди.

Якби на всьому світі не стало вмить води,

 То не було би більшої для всіх людей біди.

 Щоб чиста та цілюща вода була завжди,

 Як скарб безцінний ми її повинні берегти!

 

Діти, закрийте очі і уявіть собі. Літо... Дуже жарко… Давно не було дощу…Все сохне, жовтіє трава…Спека… І ось прилетіла хмарка (показати м-к). Загримів грім і почався дощ. Кап-кап-кап. Ви простягнули руку і на вашу долоню падає перша крапля дощу, така лагідна, така тепла…Уявіть що це вона… (показати дітям прозору намистину). І пішов дощ. Що ви можете про нього сказати? (Діти передають її по колу і говорять)

  • теплий                                                     - спокійний
  • довгожданий                                          - холодний
  • тихий                                                      - рясний
  • сильний                                                  - золотий

                                           - сумний

 Вправа «Настрій»

Візьміть по 1 краплині цього дощику і намалюйте свій настрій і прикріпіть до нашої хмарки.

 

ІІІ. Робота в групі.

1. Скринька запитань.

Краплинка підготувала вам запитання про себе і про дощик.

  • Що таке дощ? (вода)
  • З чого дощ? (з водяної пари)
  • Як? (випаровується з ґрунту та океану)
  • Звідки дощ? (з хмар)
  • Які бувають хмари? (перисті, купчасті, шаруваті)
  • З яких хмар буває дощ ? (шаруваті, купчасті)
  • З яких хмар ніколи не буде дощу? (з перистих)
  • Коли випадає сніг?
  • Коли випадає дощ?
  • Яке значення має дощ? (людина, рослина, тварина, хмарка, річка)

2. Гра  «Український дощ»

 Учні обирають собі пару. Один учень на спині іншого зображує руками те, що коментує вчитель:

  •   Вийшло на небо сонечко.
  •   Дмухнув вітерець (дує).
  •   Пішов дрібний дощик.
  •   Потім злива.
  •   Потім град.
  •   Подув вітер (дує).
  •   Дощ почав вщухати.
  •  Хмарки розлетілися.
  •  Виглянуло сонце.
  •  Пари міняються і повторюємо вправу.

3. Вправа «Хочу сказати»

Додати риму

Дощик тихо  …..                      (накрапає.)

Землю нашу  …..                       (поливає.)

Швидко так все …..           (оживає)

Дощик землю ….               (напуває

IV. Щоденні новини.  Доброго ранку

Сьогодні :

17 листопада  , t°              ;            - небо;      .   .   .

Тема дня: «Значення води».

 

C:\Users\1\Desktop\1647342330_4-kartinkin-net-p-kartinki-kapelki-vodi-4.jpg

Думайте! Запам’ятовуйте!

 Гра «Чарівна скринька».

(у торбинці 17-х голубих паперових краплинок і 1-го жовтого кольору). Діти по черзі витягують по одній краплиночці, кому дісталась жовта – той дитина дня і сідає за своє місце першою. Хай сьогоднішній дощ стане для вас щасливим.

Підготувала: вчитель початкових класів Любов Пінчук

 

docx
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку