Річна контрольна робота для екстернатної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда)

Про матеріал
Річна контрольна робота для екстернатної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда) Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.)
Перегляд файлу

Річна контрольна робота для екстернатної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Д.Біда)

Дата__________             Клас_______           Прізвище та ім’я___________________ 

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь. (3 б.)

1. Позначте рядок, у якому записані лише об’єкти живої природи:

а) Земля, рослини, тварини

б) бактерії, вода, гори

в) кисень, Місяць, людина

г) гриби, рослини, тварини

 

2. Зміна позиції тіла із часом відносно інших тіл – це…

а) траєкторія

б) механічний рух

в) переміщення

г) відносний рух

 

3. Які органи рослин здійснюють мінеральне живлення?

а) квітка

б) стебло

в) корінь

г) листок

 

4. Позначте рядок, у якому записані лише об’єкти неживої природи:

а) кисень, вода , гриби

б) камінь, повітря, вода

в) планети, рослини, тварини

г) моря, бактерії, рослини

 

5. Який процес ми спостерігаємо в природі при обертанні Землі навколо своєї осі?

а) зміна дня і ночі

б) зміна пір року

в) зимові сплячки деяких ссавців

г) скидання листя дерев

 

6. Укажіть найбільшу планету Сонячної системи:

а) Сатурн

б) Нептун

в) Юпітер

г) Меркурій

 

7.  Яка здатність людини відповідає зосередженості в певний момент часу на предметах чи явищах?

а) мозок

б) пам’ять

в) увага

г) улюблений урок

 

8. Форма симбіозу, за якої співіснування є корисним та обов’язковим для обох симбіонтів:

а) екологічна ніша

б) паразитизм

в) квартирантство

г) нахлібництво

 

9. Центральне тіло Сонячної системи - це

а) Чорна діра

б) Сонце

в) Ганімед

г) Земля

 

10. У садівництві найчастіше використовують метод вегетативного розмноження…

а) живцями

б) кореневими паростками

в) щепленням

г) відсадками

 

11. Середовище, що має достатньо світла і повітря, це -

а) водне

б) грунтове

в) наземно-повітряне

г) інші організми

 

12.  В екосистемах організмами-руйнівниками називають:

а) рослини, тварини

б) гриби, тварини

в) бактерії, гриби

г) рослини, бактерії

 

 

 

 

ІІ рівень. Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням. (3 б.)

 

  1. Фізика

 

а) наука про Землю, її природу, населення, господарську діяльність

 

  1. Екологія

 

б) наука яка вивчає небесні тіла та Всесвіт у цілому

 

  1. Біологія

 

в) наука про речовини, їхні властивості та перетворення

 

  1. Хімія

 

г) наука про зв’язки організмів між собою та з довкіллям

 

  1. Астрономія

 

д) наука про природні явища, властивості та будову матерії, закони руху

  1. Географія

 

є) наука про організми, їхнє різноманіття, будову, процеси життєдіяльності

 

 

ІІІ рівень.  У відповідність поданих переліків небесних тіл за групами (3 б.)

 

1)     Планети-гіганти

а) Уран

 

б) Марс

 

в) Іо

2)     супутники

г) Фобос

 

д) Нептун

 

е) Європа

3)     планети земної групи

є) Юпітер

 

ж) Венера

 

 

ІV рівень. Дайте пояснення. (3 б.)

Уявіть, що ви журналіст і готуєте репортаж про заповідник (або берете інтерв'ю у Нобелівського лауреата; або пишете про глобальну екологічну катастрофу). Які знання та навички вам знадобляться? Доведіть, що знання природничих наук збагатять людину будь-якої професії і стануть у пригоді у сфері журналістики, кулінарії, музики, у юридичній, ресторанній та мистецькій справах.

 

 

 

docx
Додано
18 квітня
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку