Розробка уроку 4 клас тема: "Хвороби"

Про матеріал
Конспект уроку для 4 класу з теми "Хороби". Містить цікаві відео ролики з ютуб каналу: привітання, пояснення нових лексичних одиниць, діалоги з лікарем, фізкультхвилинку. Онлайн гру на вивчення нового матеріалу. Ілюстрацію робочого зошита.
Перегляд файлу

The subject: Хвороби

 

Aims:

активізувати лексику з теми, вживати в реченнях та словосполученнях, практикувати діалогічне мовлення, тренувати читання, говоріння, письма, аудіювання.

розвивати комунікативні навички.

виховувати самостійність, логічне мислення, кмітливість.

Type of the lesson: урок формування та застосування знань, умінь та навичок (комбінований).

Vocabulary: stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg, feel sick

Structure: What’s the matter…? I’ve got a… Let’s call the doctor.

Activities at the lesson: робота з підручником, робота з зошитом, активні ігри, робота в парах, робота з онлайн грою, робота з флешкартками, робота з презентаціями.

Equipment: підручник, аудіозаписи, робочий зошит, комп’ютер, проектор, картки, відео, презентації, онлайн ігри, флешкартки.

Expected results: знати лексику з теми, утворювати діалоги.

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

2. Введення в іншомовну атмосферу

https://www.youtube.com/watch?v=EzXXVBZWDII

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Vocabulary practice Ex. 1 p. 76

https://www.youtube.com/watch?v=tERmnS_Bjws

  1. Послухайте з учнями аудіо, розгляньте разом малюнки, прочитайте та повторіть назви захворювань.
  2.  Пограйте з флешкартками.

3) Вчитель показує флешкартку - діти відгадують назву.

2.  Listening and reading Ех.2, р.76

Послухайте з учнями аудіо, розгляньте разом малюнки та прочитайте діалог.

  1. Reading and speaking Ех.2, р.76 and Ех.3, р.77 

Учні читають діалог знову та виконують усно вправу.

  1. Physical Activity

Фізкультхвилинка “Winter Hokey Pokey”.

https://www.youtube.com/watch?v=uBYNtMyN_6E

  1. Work in Pairs Ех.5, р.77

Об’єднайте учнів в пари. Кожна пара готує свій діалог, користуючись вправою 2,с.76. Діти розігрують діалоги, виходячи за бажанням до дошки.

 

 

 

 

 

 

  1. D:\школа 1-5 клас\4 кл\Робочий зошит 4 клас\ст 51.jpgWriting

Учні виконують письмово завдання в зошитах, вчитель допомогає якщо учні неможуть знайти слова, проектуючи завдання на екран.

 

ІІІ. Заключна частина

  1.     Ex. 4 p. 77

https://www.youtube.com/watch?v=5xZYFPJ0fps

  1.     Picture dictation

Teacher shows the pictures and pupils write down the words.

3. Прощання.

T: Take a pill and be healthy! The lesson is over! Goodbye!

Ps: Goodbye, teacher!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рукавиця Анна
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
3070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку