Самостійна робота "Словосполучення"

Про матеріал

Самостійна робота покаже результат навчальної діяльності учнів, за її допомогою можна узнати, чи вміють учні знаходити словосполучення, будувати їх схеми, відрізняти їх від сполук слів.

Перегляд файлу

Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ І варіант

  1. Позначте словосполучення.

 А дерева та кущі

 Б іде дощик

 В посеред ставу

 Г високо злетів

2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.

 

Запитав у товариша,     відійшов від вікна,       у весняному лісі.

3. Знайдіть  неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно.

        Говорили  на німецькій мові, доглядає тварин, позбавитися звички.

__________________________________________________

4. Виділіть граматичну основу в реченні.

   Я завжди вчасно приходжу до школи.

 

Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ ІІ варіант

  1. Позначте словосполучення.

 А муркоче кіт

 Б через річку

 В дуже смачний

 Г ігри та розваги

2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.

 

Побачила пташку,           весела перерва,             бадьоро крокує.

3. Знайдіть  неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно.

        Поїхав за книжками, сміялися з нього, дякували нам.

__________________________________________________

4. Виділіть граматичну основу в реченні.

   Арсеній сидів у човні біля своєї верби.

 

Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ І варіант

  1. Позначте словосполучення.

 А дерева та кущі

 Б іде дощик

 В посеред ставу

 Г високо злетів

2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.

 

Запитав у товариша,     відійшов від вікна,       у весняному лісі.

3. Знайдіть  неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно.

        Говорили  на німецькій мові, доглядає тварин, позбавитися звички.

__________________________________________________

4. Виділіть граматичну основу в реченні.

   Я завжди вчасно приходжу до школи.

 

Дата ___________ Прізвище, ім'я __________________________________ Клас__________ ІІ варіант

  1. Позначте словосполучення.

 А муркоче кіт

 Б через річку

 В дуже смачний

 Г ігри та розваги

2. Побудуйте схему словосполучень, визначивши головне і залежне слово.

 

Побачила пташку,           весела перерва,             бадьоро крокує.

3. Знайдіть  неправильно побудоване словосполучення та запишіть його правильно.

        Поїхав за книжками, сміялися з нього, дякували нам.

__________________________________________________

4. Виділіть граматичну основу в реченні.

   Арсеній сидів у човні біля своєї верби.

 

 

docx
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
2123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку