Матеріал допоможе дітям в інтерактивній формі дізнатися багато цікавої інформації по темі "Німеччина". Він може бути використаний під час роботи літнього мовного табору або під час проведення предметного тижня. В маршрутному листі діти отримають відмітку про перебування на станції, а правильні відповіді під час фінального випробування дозволять перевірити їхню увагу.
Управління освіти і науки виконавчого комітету
Бердичівської міської ради
Бердичівський загальноосвітній навчально-виховний комплекс №4
Червень, 2018
Мета: сприяти розширенню обсягу знань учнів про географічне положення, традиції, культуру та звичаї Німеччини в ігровій формі; забезпечувати організацію пошукової роботи про історію спорту, танців, цікавих винаходів; спонукати учнів до розв’язання завдань шляхом роботи в групі та колективі.
Обладнання: маршрутні листи, спортивний інвентар, картки з національними костюмами, портрети німецьких письменників і поетів, карта та прапор Німеччини, відеоматеріали, нагороди та грамоти.
Хід проведення заходу
Поділ учасників на команди відбувається за загонами. Учні подорожують станціями «Танцювальна», «Музична», «Географічна», «Літературна», «Розважальна», «Знайомство», «Спортивна», «Винаходи і винахідники» та «Екзаменаційна». Кожна команда отримує маршрутний лист, у якому після виконання завдань станції «Екзаменаційної» (заключний етап квесту), вчитель вказує кількість отриманих загоном балів.
Станція «Танцювальна»
І. Розповідь про походження німецького танцю «Драйштайрер».
ІІ . Перегляд танцю.
Завдання 1.
Прослухавши фрагмент музики німецького народного танцю, спробуйте відтворити його за допомогою рухів.
Завдання 2.
Виконання німецьких масових танців.
Станція «Музична»
(Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=xsymrnV3zjA) .
Станція «Географічна»
Коментований перегляд електронної презентації та відео про Німеччину:
(Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=BrnNHo7BjyE).
Станція «Літературна»
(Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZX1WAcMWWH4).
3. Вікторина «Найвідоміші казки Братів Грімм»
Станція «Розважальна»
(Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=WS8YQK6x9BM)
2. Після прослуховування учням потрібно з’єднати фрази з пісні:
flieg wie ein Flieger
stark wie ein Tiger
gross wie ‘ne Giraffe
spring immer wieder
schwimm zu dir rűber
Heut’ ist so ein schőnen Tag!
Станція «Знайомство»
1. Познайомити учнів з основною лексикою для вітання і знайомства.
Hallo!
Guten Tag!
Wie geht’s?
Ich heisse…
Auf Wiedersehen!
Tschus!
(Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=hTYGKcvEPOw)
2. В інтерактивній формі проводяться ігри на закріплення лексики.
Станція «Спортивна»
1. Розповідь про спортивне життя у Німеччині.
2. Гра «Попади в ціль»
На відстані 10 метрів у 3 ряди розставлені кеглі. Потрібно ударом ногою по мʼячу попасти в кеглі та збити їх.
Станція «Винаходи і винахідники»
Після представлення відомих винаходів та віртуальним знайомством з найвідомішими винахідниками учням пропонується вгадати, появі яких з цих винаходів людство завдячує німецьким винахідникам. Дітям потрібно з 15 винаходів вгадати 5.
Для перевірки своїх гіпотез учні переглядають відео (https://www.youtube.com/watch?v=BrnNHo7BjyE).
Станція «Екзаменаційна»(заключна)
Кожна команда отримує перелік узагальнюючих запитань. Виграє той загін, який набере найбільшу кількість балів за правильні відповіді. 1 запитання – 1 бал.
Запитання
6. Як називається німецький народний танець, який танцюють втрьох? (ртшдйаайерр)
Підведення підсумків квесту, нагородження команди-переможця.