Сигнали твого організму

Про матеріал
Ознайомитись із загальною структурою нервової системи, розглянути особливості будови нервової клітини, сформувати уяву про механізм передачі нервових імпульсів та збереження нервової системи; розуміти цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перегляд файлу

Тема. Сигнали твого організму

Мета. Ознайомитись із загальною структурою нервової системи, розглянути особливості будови нервової клітини, сформувати уяву про механізм передачі нервових імпульсів та збереження нервової системи; розуміти цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  1. Привітання. Емоційне налаштування.

Вправа «Думки»

Пригадайте сьогоднішній ранок. З якими думками ви збиралися до школи? Поділіться своїми думками….

  1. Актуалізація опорних знань учнів.
  1. Новини неньки України.

-         А яка зараз пора року?

-         Який місяць?

-         Яке сьогодні число?

-         Яким було вранці небо, коли ми йшли до школи?

-         Що стосовно опадів?

-         Кому відома температура повітря?

 

  1. Опитування.

-         Системи людини

  1. Повідомлення теми та завдань уроку.

-         Сьогодні ми розглянемо особливості будови нервової клітини, дізнаємося про механізм передачі нервових імпульсів та збереження нервової системи; поговоримо про залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; будемо грати в ситуативні задачі(навчання, гра).

-         Тож не лінися, любий мій друже, хутчіш зо роботу берись, щоб потім всі сміливо сказали, що наш 3 клас найкращий із всіх.

  1. Формування нових знань.
  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

-         Наведіть приклади взаємодії людини з навколишнім світом.

-         Злагодженою роботою всього організму керує нервова система. Усе, що ми робимо, підпорядковується командам головного і спинного мозку. Завдяки мозку ми бачимо, чуємо, говоримо, думаємо, виконуємо рухи та зберігаємо в пам'яті все, що сприймаємо.

-         Розгляньте малюнок Мозавеб

-         Скажіть з чого складається нервова система?

Правильно, Нервова система складається з головного мозку, спинного мозку і нервів.

-         Мозок контролює весь організм. Він пов’язаний з усіма іншими органами – спрямовує рух, зір, слух, мовлення, мислення тощо. До всіх органів тіла від головного і спинного мозку відходять нерви, схожі на нитки. На них надходять різні сигнали, а від мозку йдуть зворотні сигнали всім органам тіла.

-         Ми ж знаємо, що головний мозок складається з двох півкуль. Назвіть їх.

-         Ось давайте зараз разом розглянемо за що відповідає кожна з півкуль. (обговорення рисунку).

Похожее изображение

  1. Перегляд відео.Мозавеб

Відео про нервову систему.

 

  1. Бесіда за змістом відео.

-         Чим слугує головний мозок в нашому організмі?

-         На що схожий мозок?

-         Яку інформацію він сприймає?

-         Навіщо потрібен спинний мозок?

-         Як він виглядає?

-         Що відходить від головного і спинного мозку?

-         Як виглядають нерви?

-         Як передається інформація по тілу?

-         Що любить нервова система?

-         Чого не любить нервова система?

 

  1. Словникова робота.

-         Головний мозок людини займає всю порожнину черепа, кістки якого захищають масу мозку від зовнішніх механічних ушкоджень. В процесі росту й розвитку головний мозок набуває форми черепа.

-         Спинний мозок  — відділ нервової системи, що розміщений у хребтовому каналі.

Перегляд відео «10 цікавих фактів про мозок людини BBC»

Фізхвилинка

  1. Закріплення сформованих знань.

 Люди часто кажуть, що “всі хвороби від нервів”, небезпідставно. Дані Всесвітньої організації охорони здоров’я свідчать, що 75 % всіх хвороб пов’язано з негативними емоціями.

30–50 % людей, які звертаються до лікувальних закладів, потребують лише корекції емоційного стану.

Учені Каліфорнійського університету в США стверджують, що ключ до успіху — це позитивні емоції.

Дослідники Японії довели, що існує тісний зв’язок між негативним емоційним станом і здоров’ям.

Учені з університету Вейн у штаті Мічіган вивчили 230 фотографій і з’ясували, що:

                     • ті люди, які не усміхалися, прожили приблизно 72 роки;

                     • особи, що усміхалися “частково”, — 75 років;

                     • власники широких усмішок — 80 років.

                      

 

 

 

 

 

 

Купити Набір "Емоції", ціна 200 грн - Prom.ua (ID# 980169416) 

Вправа “Заповни таблицю”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заключна частина.
  1. Підсумкова бесіда.

-         Яку тему вивчали сьогодні на уроці?

-         З чого складається нервова система?

-         Що таке мозг?

-         Нервова система забезпечує зв’язок організму з навколишнім світом. Вона керує роботою всіх систем організму. Потрібно берегти нервову систему!

  1. Вправа Смайл

Діти малюють свого смайлика

 

1

 

docx
Додано
24 квітня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку