Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрове.

Про матеріал
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Мета: закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифрове; розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного; вдосконалювати обчислювальні навички .
Перегляд файлу

 

 

 Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрове.

Мета: закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифрове; розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного; вдосконалювати обчислювальні навички .

Обладнання: картки для усної лічби; таблиці умов задач.

 

 Перебіг уроку                                                                                              I. Емоційне налаштування.                                                                                       В цьому класі друзі всі:                                                                                                                 Я і ти, і ми, і ви.                                                                                                                              Добрий день тому, хто зліва.                                                                                                        Добрий день тому , хто справа.                                                                                                 Ми – одна сім я.                                                                                                                          В цьому класі друзі всі:                                                                                                                                    Я і ти, і ми, і ви.                                                                                                                    Посміхнись тому, хто зліва.                                                                                                            Посміхнись тому, хто справа.                                                                                                                      Ми –  одна сім я.                                                                                                                                 II.Закріплення знань учнів.                                                                                                     1. Перевірка домашнього завдання.                                                                                                     2. Обчислення усно.                                                                                                                   3. Усна лічба за картками в парах.                                                                                                        

4. Завдання для опитування.

Туристи пройшли 3 години зі швидкістю 5 км/год. і 4 години зі швидкістю 4 км/год. Яку відстань подолали туристи?

Довжина прямокутника 8 м, ширина — 4 м. Знайти ширину другого прямокутника з такою ж площею, довжина якого 16 м.

5. Повторення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею.

6. Виконання ділення із записом на дошці 168 : 28, 272 : 34, 513 : 83, 699 : 96.

7. Робота за підручником.

Вправа № 867 (самостійно).                                                                                                    

III. Вивчення нового матеріалу

1. Середнє арифметичне кількох чисел

Задача

1.У понеділок термометр показував 20 градусів тепла, у вівторок — 21 градус, у середу — 25. Записати середню температуру цих вимірювань.

2.Щоб знайти середню температуру повітря, треба суму цих температур поділити на кількість вимірювань: 20 + 21 + 25 = 66, 66 : 3 = 22

22 градуси — це і є середня температура повітря за ці дні.

2. Робота за підручником ( вправа № 869).

3. Робота в парах . Вправа № 870

4. Руханка.                                                                                                                                     Говорять що ж, мабуть, настала пора                                                                                          Всім нам відпочити.                                                                                                                 Хочуть на фізкультхвилинку                                                                                                Усіх запросити.                                                                                                                           Раз, два – всі присіли,                                                                                                                  Потім вгору підлетіли.                                                                                                                 Три, чотири – нахилились.                                                                                                           Зі струмочка гарно вмились.                                                                                                        П ять, шість – всі веселі –                                                                                                           Летимо на каруселі!                                                                                                                 Сім, вісім – в потяг сіли,                                                                                                             Ніжками затупотіли.                                                                                                                  Дев ять, десять – відпочили                                                                                                             І за парти дружно сіли.

IV. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 868 (самостійне розв’язання задачі виразом)

2. Аналогічна робота із задачею № 871

3. Розв’язання задач № 880, 877

V. Рефлексія.       

- Чи справдилися ваші очікування ?                                                                                          - Які знання знадобились для розв язування задач?                                                             - Які завдання були легкими, які – змусили замислитись?                                                                      - Чому ми навчились сьогодні?

VI. Домашнє завдання

№ 873, 874, 882.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2023
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку