сприяти зацікавленості кожного учня в роботі за допомогою чітко, зрозуміло та доступно сформульованої мотивації; використовувати диференційований підхід до організації навчальної діяльності кожного конкретного учня; стимулювати учнів до рішення навчальних завдань, створюючи ситуацію успіху. Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, в якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням К. Роджерс
Фронтальна Індивідуальна Парна Групова Кооперативно-групова Ініціальна Самоогрганізаційна Завершально-контрольна Форми організації навчально-пізновальної діяльності учнів Традиційний режим Режим самостійної роботи Інтерактивний режим Парно- трійкова інтерактивна Кооперативно- групова інтерактивна Дискусійно-інтерактивна
Список використаних джерел Бойченко Т.Є., Василашко І.П. та ін. Основи здоров’я: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2016. – 144 с. Тагліна О.М. Основи здоров’я.7 клас загальноосвіт.навч. заклад. – Х.: Вид-во “Ранок”, 2015. – 160 с. Садкіна В.І. 101 педагогічна ідея. Як зробити урок. – Х.: Вид. група “Основа”, 2008. – 208 с. – (Серія “Золота педагогічна колекція”) narodna –osvita.com.ua samorozvytok.snfo.ua subjekt.com.ua psycheja.info llt.multycourse.com.ua vidomosti.ua.com