Тема: «Обережно, інтернет!»

Про матеріал

Тема: «Обережно, інтернет!»

Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам'ять, виховувати любов до родини, навколишнього світу, етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями.

Обладнання: ілюстрації

Словник: небезпека, Інтернет, ізоляція, порнографія, суїцид.

Перегляд файлу

Дата ______________

ВИХОВНА ГОДИНА

Тема: «Обережно, інтернет!»

Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати любов до родини, навколишнього світу, етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями.

Обладнання: ілюстрації

Словник: небезпека, Інтернет, ізоляція, порнографія, суїцид.

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент

    1.1. Вправа «Погода».

- Який сьогодні день?

- Яке число і місяць?

- Який стан неба?

- Чи був вітер, коли ви йшли до школи?

- Яка пора року наступила? Яка закінчилась?

 

1.2. Хвилинка опитування

2. Вступна бесіда

2.1. «Що таке безпека?»

- Сьогодні на занятті ми розширимо знання про безпечний Інтернет. То ж згадаймо, що означає слово «безпека», яке лексичне значення цього слова, яку роль відіграє це слово у вашому житті.

- Безпека – це щось нас попереджає, застерігає пропонує виконувати завдання так, а не інакше. Безпека відіграє важливу роль в нашому житті.

- Безпека – це правила поведінки на воді, на льоду, з електричними приборами,  піротехнічними засобами і т.д.

 

2.2. «Інтернет минуле та сучасне»

- У давні часи, щоб отримати якусь інформацію про країну, життєвий статус про її народ та інше, люди використовували листи. А листи відправляли човном, пароплавом.

- «Доставка» інформації тривала місяць – півроку. Потім стільки ж люди чекали відповіді. З появою літаків на відправку листа і відповіді чекали вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд.

- У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільних телефонів, а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 20-22 роки тому.

     -

2.3. «Коли інтернет приносить користь?»

- Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без Інтернету.

- Коли ми потрапляємо до Всесвітньої мережі, ми потрапляємо у світ, де нас оточують люди: хороші та погані, добрі та злі, розумні та не дуже; інформаційні потоки: корисні та шкідливі; новини, музика; фільми і ще багато різної інформації.

 

2.4. «Коли інтернет завдає шкоди?»

- Безумовно, Інтернет є не тільки безпечним, але й небезпечним.

- Надмірне перебування дітей за комп’ютером може призвести: до ізоляції сором’язливих дітей, відволікати їх від інших видів діяльності, таких як виконання домашньої роботи, заняття спортом, сон, спілкування з іншими дітьми, особливо нецензурною лексикою.

- В Інтернеті швидко розвивається злочинне спілкування. Агресивно налаштовані особи у своїй діяльності. Вони розповсюджують віруси, торгівлю людьми та дітьми через онлайн, розповсюджують фільми з насильства та жорстокості над неповнолітніми, порнографії, зокрема, дитячої, залякування та приниження. Намагаються залучити неповнолітніх дітей до наркотичних засобів, суїциду, ігрову залежність з негативним змістом.

- Небезпечні в Інтернеті контакти з незнайомими людьми та зустрічі з ними в реальності.

- В Інтернет просторі не існує почерків, тому ніколи не здогадаєтесь, хто знаходиться по той бік комп’ютера або мобільного телефону.  То ж будьте завжди обережними під час користуванням Інтернетом.

2.5. Словникова робота

Небезпека – це загроза, перешкода. Не виконуючи правила поведінки ми можемо отримати травми, які є небезпечними для нашого життя.

Інтернет – це мережа, до якої підключають до ноутбуку, моб тел,  де люди можуть побачити світ, спілкуватися, переглядати фільми тощо.

Ізоляція – людина постійно сама й не хоче ні з ким дружити, спілкуватися.

Порнографія – люди виставляють свої фото без одягу.

Суїцид – людина, яка вирішила скоротити собі життя.

 

Фізкультхвилинка- розминка

Вправа 1. Частіше кліпайте очима, щоб не пересихала слизова ока.

Вправа 2. Переведіть погляд вдалечінь.

Вправа 3. Зробіть кругові оберти очима.

- Але найкращий відпочинок після роботи за комп'ютером — це рухливі ігри на свіжому повітрі.

2.6.Слухання та колективне обговорення розповідь про Наталку

- Я пропоную до Вашої уваги казку про дівчинку Наталку. На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

- Спілкуючись «в контакті» з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Наталка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

- На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Наталки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

- Наталка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

- Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Наталкою з’явився неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося - це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго хлопця.

- Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Наталку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця.

Обговорення:

- Як ви гадаєте, де допустила помилку Наталка?

- Що було необхідно зробити інакше?

 

 

3. Практична робота.

3.1. Вивчаємо колективно правила

Учні разом читають правила

1.     Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятий час роботи в Інтернеті і сайти, до яких  можуть заходити діти.

2.     Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

3.     Не давати нікому, крім батьків, свої паролі, навіть найближчим друзям.

4.     Якщо знайти якусь інформацію, що турбує дітей, потрібно негайно сповістити про це батьків.

5.     Якщо отримали лист, який містить лайливі, нецензурні слова, негайно сповістити батьків.

6.     Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

7.     Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбуватися в громадському місці й у присутності батьків.

8.     Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

9.     Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

4.Підсумок заняття

- Якщо під час користування Інтернетом виникають проблеми, повідомити треба дорослим, не намагайся сам.

- Дотримуйтесь правил користування комп’ютером, Інтернетом, не захоплюйтесь комп'ютерними іграми, а більше відпочивайте на свіжому повітрі, спілкуйтеся з рідними та друзями.

 

 

 

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку