Поняття про модуль. Створення графічних примітивів

Додано: 13 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 201 раз
15 запитань
Запитання 1

Вкажіть комнду для підключення додаткового модуля в середовищі Python

варіанти відповідей

from turtle import*

math

random

turtle

Запитання 2

Вкажіть назву модуля для створення векторних зображень в середовищі Python

варіанти відповідей

import

math

random

turtle

Запитання 3

Команда turtle.forward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 4

Команда turtle.backward(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 5

Команда turtle.left(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 6

Команда turtle.right(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 7

Команда turtle.penup() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 8

Команда turtle.pendown() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 9

Команда turtle.shape(x) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 10

Команда turtle.color() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 11

Команда turtle.width() означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 12

Команда turtle.goto(x, y) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

Установити товщину лінії

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 13

Команда turtle.сolor(1,2) означає - 

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

установити колір сліду черепашки в 1, а колір заливки замкненої фігури в 2

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 14

Команда turtle.begin_fill() означає - 

варіанти відповідей

почати стежити за черепашкою для заповнення області

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

установити колір сліду черепашки в 1, а колір заливки замкненої фігури в 2

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

Перемістити виконавця в точку (x, y)

Запитання 15

Команда turtle.end_fill() означає - 

варіанти відповідей

почати стежити за черепашкою для заповнення області

Установити колір

Повернутись ліворуч на x градусів

установити колір сліду черепашки в 1, а колір заливки замкненої фігури в 2

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Змінити значок виконавця

заповнити кольором 2 область, починаючи з begin_fill()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест