5 клас Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 12 травня
Предмет: Інформатика, 5 клас
37 запитань
Запитання 1

Алгоритмом називають

варіанти відповідей

послідовність кроків, які не приводять до результату

скінченну послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

будь-яку послідовність команд

Запитання 2

Набір команд, які може виконати виконавець, - це

варіанти відповідей

середовище виконавця

система команд виконавця

програма виконавця

план дій виконавця

Запитання 3

Чи має виконання алгоритму завершуватися отриманням результату?

варіанти відповідей

так 

ні

лише при виконанні обчислень

Запитання 4

Чи може алгоритм містити команди, які виконавець не може виконати?

варіанти відповідей

 ні

так

іноді

Запитання 5

Алгоритм, в якому всі команди виконуються покроково по одному разу, має назву

варіанти відповідей

лінійний

повторення

розгалуження

Запитання 6

Алгоритм, команди якого можуть виконуватися більше одного разу, називається

варіанти відповідей

циклічним

лінійним

з розгалуженням

Запитання 7

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови

варіанти відповідей

повторення

слідування

розгалуження

Запитання 8

Які існують типи розгалуження:

варіанти відповідей

закінчені і незакінчені

повні і неповні

великі і малі

широкі і вузькі

Запитання 9

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Google Chrome

Scrаtch

Paint

Word

Запитання 10

Алгоритми, створені в середовищі Scratch, називають 

варіанти відповідей

проєктами

документами

таблицями

презентаціями

Запитання 11

Виконавця алгоритму в програмі Scratch називають...

варіанти відповідей

спрайт

образ

алгоритм

блок

Запитання 12

Запуск проєкту у середовищі Scratch відбувається за допомогою кнопки:

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 13

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

100

1

на нескінченну кількість

10

Запитання 14

Яке зображення утворить спрайт, виконавши такий алгоритм?

варіанти відповідей
Запитання 15

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 20 кроків

на 40 кроків

на 80 кроків

на 10 кроків

Запитання 16

Що намалює виконавець після виконання таких команд?

варіанти відповідей

коло

лінію

квадрат

трикутник

Запитання 17

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 0 градусів

на 45 градусів проти годинникової стрілки

на 45 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 18

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?

варіанти відповідей

вигляд

олівець

події

звук

Запитання 19

Алгоритм, призначений для виконання комп'ютером

варіанти відповідей

програма

план

інструкція

подія

Запитання 20

Об'єкт: людина, тварина, пристрій, робот, який здатний виконати команди алгоритму - це...

варіанти відповідей

спрайт

виконавець

система команд виконавця

Запитання 21

Яка з перелічених команд є умовою?

варіанти відповідей
Запитання 22

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати послідовність команд залежно від істинності певного висловлювання, називається....

варіанти відповідей

Повторення

Слідування

Розгалуження

Запитання 23

Яку команду використовують для створення алгоритмів із неповним розгалуженням у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 24

Яку команду використовують для створення алгоритмів із повним розгалуженням у середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 25

Цикл, що виконується доки істинна деяка умова, вказана перед його початком- це...

варіанти відповідей

цикл з повторенням

цикл з передумовою

безумовний цикл

Запитання 26

Цикл з лічильником у середовищі Скретч реалізується з допомогою команди:

варіанти відповідей
Запитання 27

Що буде результатом виконання даного циклу ?

варіанти відповідей

спрайт переміститься на 20 кроків

спрайт переміститься на 40 кроків

спрайт переміститься на 30 кроків

спрайт переміститься на 50 кроків

Запитання 28

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 29

Команда - це

варіанти відповідей

вказівка виконавцеві виконати певні дії;

створення нових об'єктів;

зміна властивостей об'єктів;

Запитання 30

Алгоритм - це

варіанти відповідей

 послідовність команд для виконавця, в результаті виконання яких буде досягнута мета.

 сукупність команд для виконання будь-яким виконавцем.

середовище програмування

Запитання 31

Програма - це

варіанти відповідей

алгоритм, призначений для виконання комп'ютером.

алгоритм розв'язування задачі на уроці математики

 команда для для комп'ютера

Запитання 32

Вкажіть, який це спосіб подачі команди: дзвінок на урок

варіанти відповідей

звуковий

світловий

спонукальне речення

жест

Запитання 33

Командами в комп'ютері можуть бути:

варіанти відповідей

вибір пункту в меню об'єкта

клік по об'єкту

подвійний клік по об'єкту

вибір пункту в Головному меню комп'ютера

вибір кнопки у вікні програми

перегляд відео

Запитання 34

Вкажіть способи подачі команд:

варіанти відповідей

 спонукальними реченнями

 звуковими сигналами

  світловими сигналами

 жестами

командами в комп'ютері

Запитання 35

Система команд виконавця - це

варіанти відповідей

команди, які отримує виконавець

команди, які може виконувати цей виконавець

набір будь-яких команд для виконання

Запитання 36

Середовище виконання команд - це середовище, в якому виконавець може виконувати команди, які входять до його системи команд.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 37

Хто може бути виконавцем команди: Приберіть свої робочі місця.

варіанти відповідей

 учні у класі

працівники офісу

діти вдома

домашні тваринки

працівники на заводі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест