6 клас (НУШ). Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 12 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Яким буде рузультат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Переміститься вперед на 2 кроки

Переміститься вперед на 3 кроки

Переміститься вперед на 8 кроків

Переміститься вперед на 9 кроків

Запитання 2

Цикли бувають:

варіанти відповідей

З лічильником

З передумовою

Повні

Неповні

Запитання 3

Вкладений цикл - це...

варіанти відповідей

цикл, який міститься в тілі іншого циклу

цикл, який має розгалуження

цикл, який має повторення

Запитання 4

Якщо кількість повторень заздалегідь невідома, то вибирають...

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

команду розгалуження

безумовний цикл

Запитання 5

Алгоритм посадки 12 дерев - це цикл...

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

з розгалуженням

лінійний

Запитання 6

Алгоритм "Саджати дерева, поки не скінчилися саджанці" - це ...

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з передумовою

розгалуження

лінійний алгоритм

Запитання 7

Розгалуження бувають:

варіанти відповідей

зовнішні

внутрішні

повні

неповні

Запитання 8

Проаналізуйте алгоритм та введіть номер фігури, котра буде зображена в результаті виконання: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть праву клавішу, далі - можна відкрити у новій вкладці).

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми? (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть праву клавішу, далі - можна відкрити у новій вкладці).

варіанти відповідей

20

200

30

10

Запитання 10

Базова алгоритмічна структура, яка повторює виконання набору команд не один раз:

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 11

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 12

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 13

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 30 кроків

Запитання 14

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

 алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 15

Натиснувши на що, можна побачити різні костюми спрайта?

варіанти відповідей

 поділитись

 файл

 поради

 правки

 образи

Запитання 16

Завдяки якій команди виконавець можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей

змінити колір олівця

підняти олівець

опустити олівець

коли натиснуто

перемістити вказівник миші

Запитання 17

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні.

варіанти відповідей
Запитання 18

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч.

варіанти відповідей
Запитання 19

Обери неповне розгалуження.

варіанти відповідей
Запитання 20

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 21

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 22

Система команд виконавця це..

варіанти відповідей

 блок-схема

команди, які можуть виконуватися більше ніж один раз

конкретні завдання спрямовані на досягнення мети проєкту

команди, які може виконати цей виконавець

Запитання 23

Алгоритми можуть бути подані такими способами...

варіанти відповідей

словесним

графічним

послідовністю сигналів

звуковим

Запитання 24

Яке зображення відповідає алгоритму з повторенням (циклом)?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест