7 клас. Алгоритми та програми. Використання величин в проєктах Скретч. Підсумковий тест

14 запитань
Запитання 1

Величина, яка не змінює своє значення протягом виконання проекту (програми) називається...

варіанти відповідей

змінною

сталою

зарезервованою

стабільною

Запитання 2

Величина, яка змінює своє значення протягом виконання програми називається...

варіанти відповідей

сталою

не стабільною

змінною

багатоваріантною

Запитання 3

Для створення змінної в середовищі Scratch використовується група команд ...

варіанти відповідей

Змінні

Вигляд

Оператори

Датчики

Події

Запитання 4

Для додавання арифметичних операцій в проєктах Scratch використовується група...

варіанти відповідей

Величини

Оператори

Вигляд

Події

Керувати

Запитання 5

Які команди використовують, щоб виконувати обчислення у проектах Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 6

Що буде результатом виконання даного скрипта?

варіанти відповідей

10

Сума=10

значення 8

з'єднати Сума=s

Сума=s

Запитання 7

Операції, які можна виконувати зі змінними в середовищі Scratch:

варіанти відповідей

перетворення

створення

надання значення

знищення

використання в обчисленнях

Запитання 8

Зменшити значення змінної а на 1 у середовищі Scratch можна за допомогою команди ...

варіанти відповідей
Запитання 9

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації вибору варіанту виконання команд.

варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

вибирання

цикл

Запитання 10

Які команди використовуються для створення розгалужених алгоритмів у середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 11

Яка дія з описаних надасть даній умові значення істиності?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Запитання 12

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми? 

варіанти відповідей

6

4

10

2

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

15

10

20

Запитання 14

Користувач увів значення а=8. Який напис він побачить на екрані?

варіанти відповідей

Привіт!

До побачення

а=8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест