Алгоритми та програми 63 урок

Додано: 8 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої може змінюватися

варіанти відповідей

Змінна

константа

вираз

спрайт

Запитання 2

Величина, значення якої не змінюєтьсяВеличина, значення якої не змінюється

варіанти відповідей

Змінна

константа

вираз

спрайт

Запитання 3

Як знак присвоювання використовують:

варіанти відповідей

*

-

/

=

Запитання 4

В інформатиці операцію множення можна пропускати

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Кожна величина має

варіанти відповідей

Ім'я

Вираз

Значення

Спрайт

Запитання 6

Вкажи на змінні у виразі:

с = 2 * π * r

варіанти відповідей

с

π

2

r

Запитання 7

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

Програма

Документ

Проєкт

Гра

Запитання 8

Команди циклу з передумовою завжди виконуються хоча б один раз

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Під час виконання циклу з передумовою команда перевірки умови завжди виконується хоча б один раз

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 11

Яким буде рузультат виконання даної програми якщо натиснуто пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест