Алгоритми та програми (мова Python, підсумковий)

Додано: 27 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 246 разів
41 запитання
Запитання 1

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root.title('Графічна програма')

root = Tk()

root.geometry('250x150')

Запитання 2

Розмістити Button у вікні

варіанти відповідей

button = Button()

button.place(x=10,y=10)

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 3

Створити новий об'єкт типу Label, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 4

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 5

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 6

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 7

Логічні помилки - це…

варіанти відповідей

команди у програмному коді написані програмістом не за правилами, прийнятими в мові програмування

помилки, пов’язані з неправильними числовими обчисленнями

помилки алгоритму, який лежить в основі програми

Запитання 8

Компонент Checkbutton застосовується:

варіанти відповідей

коли потрібно вибрати одну з декілька наявних можливостей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

коли серед незалежних параметрів необхідно вибрати потрібні

для запускання чи завершення певного процесу

Запитання 9

Чи є серед наведених висловлювань істинні?

варіанти відповідей

Зв’язок між об’єктами класу Checkbutton встановлюється через спільну змінну, назву якої зазначають в атрибуті variable

Кожний об’єкт класу Checkbutton повинен мати свою змінну типу BooleanVar()

Для визначення стану об’єкта Checkbutton слід створити змінну типу BooleanVar()

За встановленого прапорця пов’язана з ним змінна набуває значення onvalue

Запитання 10

Як називається мова програмування яку ми вивчаємо?

варіанти відповідей

Python

Piton

Pithon

Pascal

Запитання 11

Який з операторів встановлює розміри вікна?

варіанти відповідей

 wind.title ("Графічна програма")

wind.mainloop()

wind=Tk()

wind.geometry("250x150")

Запитання 12

Який з операторів встановлює заголовок вікна?

варіанти відповідей

 wind.title ("Графічна програма")

wind.mainloop()

wind=Tk()

wind.geometry("250x150")

Запитання 13

Що таке інтерфейс користувача?

варіанти відповідей

візуалізований засіб взаємодії програми з користувачем

елемент керування вікна

обробник події

аватар користувача

Запитання 14

В роботі з вікнами в Пайтон існують такі події:

варіанти відповідей

Button-3

Button-1

Motion

mainloop

Запитання 15

Яке службове слово для створення функції.

варіанти відповідей

 pack()

place()

def

Запитання 16

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує:

варіанти відповідей

Задає розміри вікна 

Змінення розмірів напису

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Запитання 17

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root 

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

це обробник події, що відбувається з вікном

Запитання 18

Аргумент функції, що пов'язує функцію з подією.

варіанти відповідей

showinfo()

 event

 import

Запитання 19

Яке призначення події <Button-1>?

варіанти відповідей

Натискання будь якої кнопки на клавіатурі

Натискання лівої кнопки миші

Рух мишкою по екрану

Рух мишкою по вікні

Запитання 20

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

 bg=

 width=

 text=

всі варіанти відповідей

Запитання 21

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

 bg=

 width=

 text=

color=

Запитання 22

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

 motion

 geometry

place

pack

Запитання 23

Оберіть команду для задання кнопки з написом "Колір" та кольором фону зеленим

варіанти відповідей

 b1=Tk(text='Колір', bg='green')

b1=messagebox(text='Колір', bg='green')

b1=Button(text='Колір', bg='green')

b1=Button(text='Колір', fg='green')

Запитання 24

Оберіть команду для створення напису "Введіть своє прізвище" 14 розміром шрифту

варіанти відповідей

label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', font = 14)  

 label1 = Button(text='Введіть своє прізвище', font = 14) 

 label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

label1 = Entry(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

Запитання 25

Оберіть команду для розташування кнопки bt1 у точці (10, 120)

варіанти відповідей

 button1.place(x=10, y=120)

bt1.pack(x=10, y=120)

bt1.place(x=10, y=120)

bt1.place(x=120, y=10)

Запитання 26

Оберіть команду для створення текстового поля

варіанти відповідей

entry1 = Entry()

entry1=Button()

entry1 = Label() 

entry1=Tk()

Запитання 27

Оберіть команду для присвоєння змінній t значення, що міститься у текстовому полі

варіанти відповідей

 t=entry1.get()

 t=entry1.insert()

 t=entry1.delete()

Запитання 28

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить наступний код

but2=Button(text="OK")

варіанти відповідей

 but2 - це назва об'єкту

 Button - це назва конструктора кнопок

text - це метод

"OK" - значення властивості

Запитання 29

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці

варіанти відповідей

 fg

 bg

text

Запитання 30

Вкажіть правильну команду для створення кнопки з іменем button і текстом Обчислити завширшки 20 символів:

варіанти відповідей

 button=Button(text=Обчислити, width=20)

 button=button(text='Обчислити', width=20)

 button=Button(text='Обчислити', width=20)

 Button=button(text='Обчислити', width=20)

Запитання 31

Властивість кнопки height встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

 шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

 колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 32

Властивість кнопки fg встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

 шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

 колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 33

Властивість кнопки font встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

 шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

 колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 34

Властивість кнопки weight встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

 шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

 колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 35

Якщо у вікні розміщено кілька перемикачів, чи можна серед них вибрати декілька?

варіанти відповідей

Так

Ні

Іноді

Запитання 36

Якщо у вікні розміщено кілька прапорців, чи можна серед них вибрати декілька?

варіанти відповідей

Так

Ні

Іноді

Запитання 37

Перемикачі створюються за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar

 Value()

Запитання 38

Прапорці створюються за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar

 Value()

Запитання 39

Група перемикачів створюється за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar

 Value()

Запитання 40

offvalue - це значення...

варіанти відповідей

коли прапорець вимкнутий

коли перемикач вимкнутий

 коли прапорець ввімкнутий

 коли перемикач ввімкнутий

Запитання 41

Виберіть ОБОВ'ЯЗКОВІ атрибути перемикача

варіанти відповідей

 value

 variable

 bg

 text

 font

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест