Blender. Створення UV-розгортки куба

Додано: 4 травня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 34 рази
10 запитань
Запитання 1

Висока деталізація створюваних моделей і їх реалістичний вигляд досягається завдяки використанню

варіанти відповідей

UW-розгортки 

UV-розгортки 

VU-розгортки 

Запитання 2

За допомогою розгортки можна назначати текстуру


варіанти відповідей

кожному полігону

одному полігону

жодному полігону

Запитання 3

В алгоритмі створення UV-розгортки куба для того, щоб видалити куб, що вже є у Blender (X), потрібно скоритстатися комбінацією клавіш:


варіанти відповідей

Shift + F

Shift + R

Shift + А

Запитання 4

Для переходу у режим редагування потрібно натиснути клавішу

варіанти відповідей

ESC 

ТАВ

CTRL

Запитання 5

В алгоритмі створення UV-розгортки куба для виділення потрібних ребер, потрібно утримувати клавішу 

варіанти відповідей

Shift

Home (End)

Alt

Запитання 6

Для взаємодії окремих мешів, які є частинами складного об’єкта, доцільно об’єднати їх методом прив’язки


варіанти відповідей

«батько — нащадок»

«нащадок - батько»

«батько — батько»

Запитання 7

Відмінити зв’язок об’єктів можна сполученням клавіш


варіанти відповідей

Alt + В

Alt + Р

Alt + R

Запитання 8

Для зв’язування об’єктів потрібно скористатися комбінацією

варіанти відповідей

Ctrl + Р

Ctrl + R

Ctrl + B

Запитання 9

Поєднати ноди можна через сокети

варіанти відповідей

Base Color і Image Texture

Color і Image Texture

Color і Base Color

Запитання 10

При виборі меню Edge → Mark Seam 

варіанти відповідей

виділені ребра з'єднаються

виділені ребра підсвітяться яскравим помаранчевим кольором

виділені грані деформуються

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест