Дігностична контрольна робота

Додано: 11 вересня 2022
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 137 разів
12 запитань
Запитання 1

Виконати завдання до тексту.


(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.


У формі називного відмінка в тексті вжиті всі слова, ОКРІМ

варіанти відповідей

серпня

дощ

сонечко

літо

Запитання 2

Виконати завдання до тексту.


(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Прегріває сонечко(5) Це означає, що настає бабине літо(6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.


Помилку в написанні слова допущено в

варіанти відповідей

2 реченні

3 реченні

4 реченні

5 реченні

Запитання 3

Виконати завдання до тексту.


(1) Наприкінці серпня або у вересні погода зазвичай псується. (2) Стає холодно, йде дощ, задуває вітер. (3) А потім знову повертаються погожі днини, стає тепло. (4) Пригріває сонечко. (5) Це означає, що настає бабине літо. (6) Я кожного разу радію йому від душі, хоч знаю, що воно приходить ненадовго.


У 3 реченні слово "днини" можна замінити словом

варіанти відповідей

літа

роки

дні

пори

Запитання 4

Спільнокореневими є ВСІ слова в рядку

варіанти відповідей

вітер, вітерець, вітряк, Віта

діти, подітися, дітворня, дітки

маленький, малюк, малюнок, малеча

дорога, придорожній, доріжка, подорожній

Запитання 5

М"який знак пишемо у ВСІХ словах у рядку

варіанти відповідей

бат...ко, слиз...ко, дз..об, плач...

буд...мо, вуз...кий, здаєт...ся, віл...ний

нен...ка, д...оготь, кобзар..., л...он

тон...ший, українс...кий, спіл...ний, Луц...к

Запитання 6

Апостроф пишемо у ВСІХ словах у рядку

варіанти відповідей

м...ята, б...ють, бур...як, в...ються

б...юро, бур...ян, сім...я, в...юн

Мар...янка, хом...як, пам...ять, подвір...я

ім...я, пір...я, буд...як, п...ятниця

Запитання 7

Визнач, у якому випадку звук [і] в слові сіль чергується з [о].

варіанти відповідей

їхати по с...ль      

посипати с...ллю      

розсипали с...ль

набрати с...лі       

Запитання 8

Префікс ПРЕ- треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр..чудовий, пр..єднання, пр..лаштувати, пр...кумедний

пр...дивний, пр...мудрий, пр...тихий, пр...новий

пр...звище, пр...гірклий, пр...красний, пр...бережний

пр...хороший, пр...кордонний, пр...святий, пр...будова

Запитання 9

Обери рядок, де записані АНТОНІМИ до слів холодне і мілке.

варіанти відповідей

гаряче і глибоке

тепле і світле

гаряче і холодне

прохолодне і глибоке

Запитання 10

Познач речення у якому є ЗВЕРТАННЯ (розділові знаки пропущені).

варіанти відповідей

Ви прийдете сьогодні на свято?

Прилітайте до колиски лебеді як мрії...

Ти маєш написати заяву.

хлопчик побачив біля озера брата.

Запитання 11

Укажіть рядок, у якому використані ОДНОРІДНІ члени речення.  

варіанти відповідей

Багряні листочки тріпотіли на деревах.

Їжачиха разом із їжаченянами чимчикувала по стежці.

І барвінком, і рутою, і рястом квітчає весна землю …

Наука в ліс не веде.

Запитання 12

Розташуй речення в такому порядку, щоб утворився текст:


1. Вони дружно почали ліпити хатку.

2. Навесні повернулися ластівки.

3. У гніздечку з’явилися ластів’ята

4. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4  

4, 3, 2, 1  

2, 1, 3, 4

3, 2, 1, 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест