У яких словах я,ю.є означають два звуки?
Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається спрощення в групах приголосних, що позначається на письмі
Правильно написано всі слова в рядку
Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Спільнокореневим до слова міняти є:
Спільнокореневим до слова текти є:
літеру з треба писати
Правила вживання великої літери дотримані в уривку з афіші
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступну власну назву).
Назва терміна (1)«бароко» походить від португальського «перола барокка», що перекладається як «перлина вигадливої форми». Кращі будівлі цього стилю: (2)Версальський палац поблизу Парижа, (3)Зимовий палац у Санкт-Петербурзі,(4) андріївська церква, (5)Маріїнський палац, Брама Заборовського у Києві.
Помилку допущено в написанні власної назви, позначеної цифрою
Мово моя, (1) тобі мудрість віків, пам’ять тисячоліть, розрада (2) хвилину смутку, зойк матерів (3) годину лиху, переможний гук лицарів (4) днину побідну, пісня серця дівочого (5) коханні своїм.
Літеру у треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
М'який знак треба ставити на місці пропуску в усіх словах рядка
варіанти відповідей
Вкажіть, у якому рядку на місці пропущеної літери слід писати и
Укажіть, у якому рядку всі слова пишуться з апострофом
Орфографічну помилку у словах іншомовного походження допущено
Усі слова пишуться з подвоєними приголосними
Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса –ськ-. У всіх прикметниках треба писати суфікс –цьк- у рядку
1. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
5. Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку
6. Потрібно поставити в на місці всіх пропусків у рядку
9. На другий склад падає наголос у слові
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Здавна люди налічували в дощовій веселці сім кольорів червоний, жовто-гарячий, жовтий, зелений, голубий, синій і фіолетовий. (2)Можливо, у цій сімці наші предки вбачали щось таємничо-магічне. (3)Недарма ж тиждень складався з семи днів, а на небі налічували тоді сім планет. (4)Придивляючись до веселки уважніше, не можна не помітити різні відтінки, що поступово переходять один в один. (5)Цих відтінків безліч.
Орфографічну помилку допущено в слові
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Після не/довгої темної ночі починало світати. (2) Край неба вже горів не/рожевим огнем, а ясно-червоним полум’ям. (3) Промайнула хвилина, друга – і пучок жовтогарячого світла заіскрився, розливаючись по горах і лісах. (4) Повітря було кришталево чисте, прозоре. (5) Сонце обливало землю яскравим світлом, гріло, пестило теплом свого проміння. (6) Обізвалася трава не/впевненими голосами тисячі тендітних мешканців: коників, джмелів, комариків. (7) У повітрі бриніла не/перевершена жайворонкова пісня. (8) Прокинулось усе.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Букву й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Укажіть рядок, в якому всі прислівники пишуться разом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома