Графічний інтерфейс мовою Python. Вікно. Подія. Кнопка. Елементи управління

Додано: 26 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
21 запитання
Запитання 1

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

from tkinker import*

from math import *

from turtle import *

Запитання 2

Оберіть команду для створення вікна

варіанти відповідей

Window=Tk()

Window=Bg()

Window=Buttton()

Window=Lable()

Запитання 3

Оберіть команду, що задає заголовок вікна

варіанти відповідей

vikno.title("Заголовок")

vikno.geometry("Заголовок")

vikno.resizable("Заголовок")

vikno['bg']="Заголовок"

Запитання 4

Оберіть команду для задання зеленого кольору фону вікна

варіанти відповідей

vikno['bg']='green'

vikno['bg']='blue'

vikno.title('green')

vikno.geometry('green')

Запитання 5

Оберіть команду для відображення вікна повідомлення:

варіанти відповідей

messagebox.showinfo("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.info("Заголовок","Повідомлення")

showinfo.messagebox("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.show("Заголовок","Повідомлення")

Запитання 6

Оберіть команду для задання функції (обробника подій)

варіанти відповідей

def f (event):

for f (event):

if f (event):

from f (event):

Запитання 7

Оберіть команду для того, щоб запрограмувати запуск функції f натисканням лівої клавіші миші по вікні графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

vikno.bind('<Button-1>',f)

vikno.bg('<Button-1>',f)

vikno.bind('<Button-2>',f)

vikno.bind('<Button-3>',f)

Запитання 8

Оберіть подію "Клацання правою кнопкою миші"

варіанти відповідей

Button-1

Button-2

Button-3

Double-Button-1

Запитання 9

Оберіть команди, які задають розміри кнопки

варіанти відповідей

height='5'

font='16'

width='10'

padx='3'

Запитання 10

Подія, що означає натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

DblClick

MouseMove

KeyPress

Create

Close


Запитання 11

Властивість кнопки bg встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 12

Властивість кнопки font встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 13

Оберіть конструктор «Кнопка»

варіанти відповідей

Button()

 Label()

Entry()

Canvas()

Запитання 14

Оберіть конструктор «Напис»

варіанти відповідей

Button()

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Запитання 15

Перемикачі створюються за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar()

Value()

Запитання 16

Прапорці створюються за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar()

Value()

Запитання 17

Щоб прапорець був у стані вибраний, потрібно виконати команду виду ...

варіанти відповідей

RadioButton1.Checked = false

<ім'я змінної>.set(True)

Then begin

<команди 1>

Запитання 18

Для розташування елементу у певному місці вікна використовують метод:

варіанти відповідей

get

geometry

іnsert

place

Запитання 19

Група перемикачів створюється за допомогою функції ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Radiobutton()

IntVar()

get()

Запитання 20

Який із методів ми застосовуємо для одержання значення різних об'єктів?

варіанти відповідей

.get()

.set()

.mainloop()

.place()

Запитання 21

Виберіть ОБОВ'ЯЗКОВІ атрибути перемикача

варіанти відповідей

value

font

variable

text

bg

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест