КР Різноманітність рослин

Додано: 15 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 125 разів
10 запитань
Запитання 1

Цифрою 2 на рисунку позначено:

варіанти відповідей

ядро

цитоплазма

хлоропласт

оболонка

Запитання 2

З якої групи водоростей видобувають агар-агар?

варіанти відповідей

зелені

червоні

діатомові

бурі

Запитання 3

Під " ? " має бути підпис:

варіанти відповідей

спорофіт

гаметофіт

яйцеклітина

спорангій

Запитання 4

Виберіть ознаки, НЕ притаманні для мохів:

варіанти відповідей

переважає спорофіт

переважає гаметофіт

має корені

має ризоїди

представник Щитник чоловічий

представник Свагнум

Запитання 5

У хвойних пилкові мішки, тобто спорангії, зібрані у стробіли, з них формуватиметься .....

варіанти відповідей

чоловічий гаметофіт

жіночий гаметофіт

шишка

хвоя

Запитання 6

Оберіть вірні твердження щодо розмноження сосни звичайної:

1. Сосна має відкриті насінні зачатки.

2. Для запліднення сосні необхідна вода.

3. Пилок переноситься вітром.

варіанти відповідей

1,2,3

1,2

1,3

2,3

Запитання 7

Для класу Однодольнi властиво:

варіанти відповідей

одна сімядоля

дві сімядолі

наявність шишок

розмноження спорами

Мичкувата коренева система

Стрижнева коренева система

не утворюють річних кілець

Запитання 8

Вкажіть правильну послідовність систематики рослин

варіанти відповідей

Родина- Вид - Рід - Порядок - Клас - Відділ - Царство

Рід - Вид - Родина - Клас - Порядок - Відділ - Царство

Порядок - Вид - Рід - Родина - Відділ - Клас - Царство


Вид - Рід - Родина - Порядок - Клас - Відділ - Царство

Запитання 9

Виберіть вірні ознаки для угруповування, що на фото

варіанти відповідей

степ

луки

домінуючий вид: мак дикий

домінуючий вид: ірис червоний

складається з трьох ярусів

складається з одного яруса

створений людиною ( агроценоз)

фітоценоз

Запитання 10

Виберіть групи рослин, що розмножуються спорами

варіанти відповідей

сфагнум

ялівець

плаун булавовидний

хвощ польовий

ялиця біла

щитник чоловічий

яблуня домашня

ковила

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест