Lazarus: властивості та методи компонента "Поле"

Додано: 28 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 429 разів
14 запитань
Запитання 1

Оператор (команда) присвоювання:

варіанти відповідей

 :=

 

  =

 ==

  =!

Запитання 2

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Caption 

Font 

Hint 

Color 

Запитання 3

Який з компонентів є кнопкою

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 4

Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

TImage

Запитання 5

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 6

Логотип програми лазарус має вигляд -

варіанти відповідей
Запитання 7

Під якою цифрою вказується розміщення компонента Edit на формі?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 8

Текст у полі є значенням його властивості...

варіанти відповідей

Height

Text

Name

Caption

Запитання 9

Набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування – …

варіанти відповідей

 блок

 


 папка

 проект

архів

Запитання 10

Яка з подій є подією натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

Create

Close

KeyPress

Запитання 11

До властивостей поля належать:

варіанти відповідей

Top, Left

Name, Color, Text

Height, Width

Enabled, Visible, Font

Запитання 12

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Visible := True;

варіанти відповідей

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка видима у вікні

Запитання 13

В яких операторах допущено помилки? Оберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

варіанти відповідей

Label1.Captіon := Бажаю успіху!;

Label1.Color = clYellow; 

Label1.Font.Color := clBlue;

Button1.Width := 40;

Запитання 14

щоб в напис було виведено текст, який користувач введе в поле, треба виконати команду:

варіанти відповідей

label1. caption:=edit1.text;

label1. caption:=edit1.caption;

label1. text:=edit1.text;

label1. text:=edit1.caption;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест